יום שישי, 14 בדצמבר 2012

רכישת דירה יד שנייה



מה עדיף רכישת דירה יד שנייה או חדשה מקבלן?
לשאלה זו אין תשובה אחת ומוחלטת. הכל תלוי בנסיבות ובסכום הכסף אשר עומד לרשותכם. על מנת לדעת באופן ספציפי האם מתאימה לכם רכישת דירה יד שנייה או דירה חדשה מקבלן יש להכיר את הייתרונות והחסרונות של כל סוג רכישה כזה ורק אתם בעצמכם תוכלו לשקלל את הצרכים שלכם ולהעמיד אותם אלה מול אלה ולהחליט מה עדיף עבורכם.
זכרו, כי בסופו של דבר מדובר באחת הרכישות הגדולות ביותר שתעשו בחייכם ועל כן חשוב מאד שתבדקו את האפשרויות השונות אשר עומדות בפניכן בצורה שקולה ונבונה בטרם תקבלו החלטה כזו או אחרת על רכישה.
רכישת דירה יד שנייה – יתרונות וחסרונות
יתרון ראשון שיכול להיות עבור רכישת דירה יד שנייה הוא המחיר. בהרבה מקרים דירה בגודל תואם יד שנייה תהיה זולה יותר מדירה חדשה. יתרון נוסף הוא המיקום. בעוד דירות חדשות נבנות בדרך כלל בשכונות שמסביב לעיר הרי שדירות יד שנייה ניתן להשיג במרכז העיר במיקום טוב וקרוב לשירותים עירוניים רבים. החסרון הגדול של רכישת דירה יד שניה יכול להיות חוסר בחניה, בגנים ציבוריים לילדים וקירבה גדולה מידי לכבישים צפופים ורעשניים. חסרון נוסף שיכול לצוץ הוא הצורך שיהיה לכם בשיפוץ הדירה והתשתיות שלה.


רכישת דירה חדשה – יתרונות וחסרונות
רכישת דירה חדשה היא רכישה של דירה כפי שאתם רוצים ומתכננים. אתם יכולים לתכנן את הסידור הפנימי של הדירה כפי שאתם אוהבים וכל התשתיות יהיו חדשות וללא רבב. בניינים חדשים נבנים עם מקומות חניה ואפילו עם מחסנים לכל דירה. שכונות חדשות שנבנות נמצאות בסמיכות לשירותי בריאות וחינוך ויש הרבה שטחים פתוחים לילדים. חסרונות של רכישה מסוג זה הוא המיקום שבדרך כלל רחוק ממרכז העיר וכדי להגיע לכל מקום נחוצה מכונית שנייה במשפחה. כמו כן, הרכב האוכלוסייה יהיה מאד דומה לכם ולא תהנו ממגוון עשיר של אנשים מרקע שונה.
לסיכום – רכישת דירה יד שנייה או חדשה באמת תלוייה בצרכים שלכם ובהעדפות שלכם. השוו בין האפשרויות האמיתיות שלכם ובחרו בתבונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה