יום שבת, 8 בדצמבר 2012

פיריט



פיריט – שימושים שונים
מתעניינים באבנים טבעיות שמקורן בטבע אשר מסביבנו ? אכן יש לא מעט אבנים שונות, המציעות לנו מגוון רחב של תכונות אשר יכולות לסייע לנו בתחומים כאלה ואחרים בחיים, ויש מי שמשתמשים בהן ומשדרגים את חייהם בצורה טובה. אחת האבנים הללו היא :אבן הפיריט .
פיריט היא אבן מתכתית אשר דומה במעט לזהב. האבן מתגבשת בגושים חסרי צורה מסויימת. מקור השם הוא מיוונית ופירושו אבן האש, או האבן שיוצרת אש. כפי הנראה מקור השם נובע מהמראה שלה שמזכיר ניצוצות של אש. אבן פיריט משתפת פעולה עם אבנים ממשפחת הקריסטאל-קוורץ. האבן מצוייה במקומות בודדים בעולם כמו ספרד, פרו ברזיל וסין .

פיריט – שימושים אנרגטים
אבן פיריט נחשבת כאבן מגינה וניתן ללכת איתה בכל מקום שיש סכנה של אנרגיות שליליות, אלימות וכדומה. לא מדובר רק על אלימות פיזית, אלא גם על אלימות נפשית ואחרת. האבן יוצרת מגן אנרגטי לאדם הנושא אותה ומאפשרת לו להמנע מאנרגיות שליליות מהמצב בו הוא נמצא וגם מאנשים שנמצאים בקרבתו. כמו כן מחזירה האבן אנשים בעלי נטייה לריחוף ובריחה מהמציאות את הקרקע היציבה לעגון עליה .

פיריט – שימושים נפשיים
אבן פיריט נחשבת גם בעלת סגולות נפשיות והיא מסוגלת לעזור להגיע לאיזון נפשי. אנשים במצבים של חרדה ודיכאון יכולים להשתמש באבן פיריט לטיפולים במצבים אלה, או לפחות לדעת שהאבן תקל עליהם באופן מרגיע ותביא אותם לאיזון נפשי נכון עבורם .

פיריט – שימושים מנטאלים
פיריט מחברת את האדם אל השפע גם במובן החברתי וגם במובן החומרי. פיריט יכולה לתת לאדם את תחושת הידידות והקירבה לאנשים אחרים וגם את רגש האהבה. כמו כן מחזקת האבן את הזיכרון, ובמיוחד את זכירת הפרטים הקטנים. בנוסף לכך אבן פיריט מחזקת את כוח הרצון ועוזרת לאדם הבא במגע איתה להבדיל בין העיקר לטפל. תכונה אחרונה זו מאפשרת לבאים במגע עם האבן להבחין גם במצבים שבהם אנשים סביבם אינם דוברי אמת או שהתנהגותם היא מהפה לחוץ. אותה אשלייה מסוכנת העלולה לפגוע באדם במידה ולא ידע להבחין בה בעוד מועד .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה