יום רביעי, 19 בדצמבר 2012

טיול לדרום אפריקה


טיול לדרום אפריקה 

גמלה בליבכם ההחלטה, דרום אפריקה תמיד העלתה בכם סקרנות רבה. עוד בתקופה שהייתם בתיכון החלטתם לצאת לטיול קצת שונה, בעל אפקט אחר. מאמר זה יספק לכם את כל המידע הנדרש בטרם תפקדו את אזור דרום אפריקה לרוחבו ולאורכו. אספנו עבורכם כמה אטרקציות ששווה לבדוק. אין ספק כי מדובר על סוג של טיול שזוכרים אחר כך לאורך כל החיים. טיול מסוג כזה מזמן לכם תרבות, נופים, טעמים ותחושות שאין דומים להם.


אטרקציות במסגרת טיול לדרום אפריקה 

בטרם תצאו אל טיול לדרום אפריקה, רצוי כי תלמדו את האזור ותעזרו במידע הקשור לאזור אותו אתם רוצים לבקר. היכן כדאי לכם לטייל ? מה יגרום לכם להגיד כי טיול בדרום אפריקה שעשיתם לאחרונה, היה אחד הטיולים הבלתי נשכחים עם הרבה טעם של עוד ועוד ? אספנו עבורכם מידע שבהחלט יוכל לסייע לכם בדרך לביצוע טיול בדרום אפריקה .

על טיול לדרום אפריקה ועץ הבאובב
אם תבחרו לבצע טיול בדרום אפריקה, אל תשכחו לפקוד את עץ הבאובב. מדובר באחד העצים הגדולים בעולם. את עץ הבאובב ועוד הרבה עצים דומים, תוכלו לראות במסגרת טיול בדרום אפריקה. פרסומו של העץ הנ"ל, מקורו בסיפור הנסיך הקטן, המוכר לכולנו .

ביקור בספארי במסגרת טיול אל דרום אפריקה
במסגרת טיול לדרום אפריקה, אסור לכם לפספס בשום אופן את הביקור בספארי. טיול ללא ביקור ספארי פשוט לא נחשב! המלצה חמה, בקרו בשמורת פילנסברג, ניתן לשלב ביקור בשמורה במסגרת טיול ביוהנסבורג. רוב המבקרים במסגרת טיול לדרום אפריקה, מבקרים בשמורה זו בעקבות יתרונה שאין סימני מלריה במקום. אם תרצו לברוח ולו לדקה מהטבע המדהים הזה, תוכלו לבקר בעיר ההימורים הנמצא בסאן סיטי. מומלץ לצאת ולבקר בשאר השמורות הפרטיות הממוקמות במקום זה. רוב השמורות נמצאות בשולי פארק קרוגר. אם תצליחו לפקוד את המקום במהלך המסע שלכם באזור, השתדלו שלא לפספס את מראות בעלי החיים מלקטי העשב ואם תהיו ערנים מספיק, יש מצב כי תתקלו גם בחיות הנמנות על משפחת הטורפים!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה