יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

טיולים בברצלונה לצעירים


כולנו רגילים לטיולים בברצלונה מהצד של קתדרלות, אוכל וכדורגל. אך חיי הלילה של ברצלונה הם מהטובים ביותר ולא כדאי לפספס אותם.
למידע נוסף על טיולים בברצלונה לחץ כאן.


כדאי להישאר לסוף השבוע
כשמתכננים טיול מומלץ להקדיש לפחות סוף שבוע אחד כדי לחוות את חיי הלילה. הדבר משתנה בהתאם לגיל ואופי הטיול, אך גם מטיילים מבוגרים יותר יוכלו להסתובב במקומות המתאימים אליהם בשבת בערב כדי לראות את ההמונים יוצאים לבלות. אמנם כמות התיירים בעיר בסדר גודל זה היא עצומה אך ישנם מקומיים רבים שיוצאים למרכז העיר כדי לחגוג עוד שבוע עבודה שנגמר וחבל לפספס את ההזדמנות לטעום גם מזה.




מועדונים משובחים
עיר גדולה זו ששוכנת על חוף הים מציעה מועדונים מכל הסוגים ולכל סוגי המטיילים, לכל גיל ולכל סגנון מוזיקה. בטיולים בברצלונה תוכלו למצוא מועדוני סלסה לצד מועדוני רוק, מסיבות רגאטון ליד מסיבות היפ הופ. אנשים שקמים מוקדם בבוקר ובערב גמורים והולכים לישון מפספסים את הדובדבן שבקצפת. טיול בברצלונה לא יהיו מושלמים ללא בילוי לילי אחד, גם אם הדבר אומר שתקומו ביום שלמחרת באחד עשרה בבוקר ולא בשמונה. גם אם אנו לא חובבי ריקודים מושבעים, ישיבה בפאב בשעות הלילה והיחשפות לצעירים הרבים שיפקדו אותם תהיה אטרקציה לא פחות מתצפיות או כנסיות מפוארות. גם אם פאבים לא קורצים לנו, אפשר להסתובב ברחובות ולראות איך האווירה שונה ביום רגיל לסוף השבוע.

ועוד לא התחלנו לדבר על הבנות
בנות ספרד וברצלונה בפרט ישמחו לדבר עם תייר אפילו אם להיכרות קצרה רק אם תנסו. לא צריך להיבהל מהשפה, החוויה היא הדדית ותוכלו גם לדבר באנגלית. כמובן שלא רק בנות מקומיות נמצא בסופי השבוע ויש סיכוי לא רע שאחוז גבוה יותר מהבנות יהיו תיירות, אבל גם אם לא תרצו להעתיק את עצמכם לברצלונה ולהתחיל חיי זוגיות עם מקומית, תוכלו לקבל כמה שיעורים בריקוד או לשמוע על הצרות של הצעירים שם וכמה הן דומות לבעיות שלנו. בפעם הבאה שחושבים על טיולים בברצלונה מומלץ ללמוד כמה מלים כמו 'שלום' ו'מה שלומך?', כדי לשפר את החוויה בתחום הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה