יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

חדרי שינה מעוצבים



החלטתם לעצב את הבית
עברתם לבית חדש או שסתם בא לכם שינוי , כדאי שתתחילו מחדר השינה . חדרי שינה מעוצבים אחראים על האווירה בבית והמצב רוח שלכם. חדר שינה הוא המקום לתת ביטוי לאישיות שלכם ולמה שאתם אוהבים באמת , הנוחות שלכם נמצאת בראש סדר העדיפות, כמו גם מה שמשרה לכם אווירה של רוגע ונחת . בין אם מדובר בחדר שינה זוגי או חדר ילדים. יש אפשריות רבות ומגוונות כשמדובר על חדרי שינה מעוצבים וכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו .

חדרי שינה מעוצבים -לישון בחדר אירופאי
חדרי שינה מעוצבים מציעים אין ספור אפשריות לעיצוב , בין אם מדובר בעיצוב אירופאי מנימליסטי וקלאסי כאשר מדובר על צבעים רכים ובהירים ,חדר שינה זה בדר"כ יהיה מעוצב בצורה שהוא מואר מאוד. ישנם חדרי שינה בעיצוב המזרח הרחוק  שניתן לשלב בו קיר אחד אדום מיטה נמוכה ארון מעוצב ושטיח עץ, חדר שינה בעיצוב מלכותי , או חדר שינה ישראלי קלאסי , ועוד אפשריות רבות ומגוונות . חשוב לשים לב לצבעים שאתם בוחרים בחדר השינה , ירוק בהיר וצבעי פסטל רכים מומלצים לשינה טובה ובריאה יותר ולמצב רוח מרומם בשעות הבוקר . 



חדר שינה , חדר עבודה
חדרי שינה מעוצבים נותנים לכם את האפשרות לעצב את חדר השינה בצורה כזאת שהוא יכול לשמש אתכם לא רק לשינה אלה גם לפעילויות נוספות שלכם, בשעות היום מבלי שזה יפריע לאווירה הרגועה של החדר , בהתאמה נכונה בין הרהיטים ניתן לשלב שולחן עבודה  , או פינת ישיבה נוחה . תעצבו את חדר השינה כך שיהיה לכם נעים ונוח גם לבלות וגם לישון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה