יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

חברות מימון לרכב


מימון הרכב שלכם עם חברת מימון – אופציה משתלמת ונוחה
לרובנו אין זה פשוט מבחינה כלכלית לקנות רכב חדש, כיוון שמדובר בהוצאה כספית גדולה מאוד. לכן, רוב האנשים בוחרים פשוט לממן את הרכב שלהם מהלוואה. כיום, האופציות לקבלת הלוואה למימון רכב גדלו מאוד לעומת העבר, בו הן ניתנו על ידי הבנקים בלבד. אחת מהאופציות הטובות ביותר היא לקיחת הלוואה מחברות מימון לרכב. חברות אלו עוסקות אך ורק במתן הלוואות עבור רכבים ולא עבור תחומים אחרים, כך שהן מכירות את כל האפשרויות הכלכליות שיסייעו לכם להחזיר את ההלוואה בצורה נוחה. חברות המימון מעניקות לרוב תנאים נוחים יותר מהבנקים לקבלת ההלוואה, הכוללים בין השאר מימון גבוה, פריסת תשלומים גמישה וגובה החזרים נוח.




בחירת ההלוואה המתאימה לרכב שלכם
קיימות לא מעט חברות מימון לרכב, דבר שמקשה על הבחירה בהלוואה המתאימה. הדרך לעשות זאת היא לבחון את התנאים שכמה חברות מימון לרכב מציעות עבורכם. חשוב בראש ובראשונה לבחון את תנאי ההחזר, שכן הם אלו שיקבעו מהו אורך הנשימה הכלכלי שיהיה לכם עד שתסיימו את החזרת ההלוואה. בנוסף, כדאי לעשות סקר שוק לגבי הריביות, שיכולות להיות שונות מאוד בין חברת מימון אחת לשנייה. עוד פרט שיש לבדוק הוא מהם התנאים עבור רכבים חדשים ורכבי יד שנייה – לעתים סוג אחד של רכב יהיה עדיף על הסוג השני.

ומה לגבי הביטחונות?
עוד פרט חשוב בתחום מימון הרכב הוא נושא הביטחונות. ברוב חברות המימון הביטחונות מסתכמים רק בשעבוד הרכב, אך אם אינכם רוצים בכך תדעו שהיתרון הגדול של חברות מימון לרכב הוא שקיימות גם הלוואות קטנות ללא שעבוד. בסופו של דבר, אנו רואים שהגמישות של חברות המימון היא זו שגורמת להן להיות כה אטרקטיביות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה