יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

משאבות חום לבריכה


מהי משאבת חום לבריכה וכיצד היא פועלת?
משאבות חום לבריכה הנן הפתרון האולטימטיבי לחימום בריכת השחייה שלכם. אין צורך עוד להסתפק בדוד הפועל על חשמל, נפט או על גז, שיטה יקרה אשר שאיננה שומרת על הסביבה. לעומת זאת, משאבת חום מנצלת את האנרגיה שבסביבתה – סופחת את החום שבאוויר ומשתמשת בו כדי לחמם את המים. אין טעם להתלבט - משאבות חום לבריכה ניתנות להתקנה בקלות יחסית בכל בריכה קיימת. 

למשאבות חום לבריכה ישנם יתרונות רבים
להתקנה של משאבות חום לבריכה ישנם יתרונות רבים, ובראשם יתרונות אקולוגיים. משאבות החום מהוות מערכות ירוקות אשר מסייעות להגנה על הסביבה, שכן הן מנצלות את אנרגיית החום הקיימת ומבטלות את הצורך בייצור של אנרגיה חדשה על ידי בערה. באופן זה, תוכלו לתרום גם אתם לשמירה על איכות הסביבה באזור מגוריכם. בנוסף, חשוב לא לשכוח גם את היתרון הכלכלי – אמנם מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, אולם השקעה זו מחזירה את עצמה בתוך פרק זמן לא ארוך במיוחד (כשנה-שנתיים).  




למה חשוב לשים לב כאשר בוחרים איזו משאבת חום לקנות?  
בבואכם לרכוש משאבת חום לבריכה חשוב להקפיד לשים לב למספר היבטים. ראשית, היעילות של משאבות חום לבריכה משתנה בהתאם לגודל הבריכה ולכמות המים שהיא נדרשת לחמם. בנוסף, יש להתייחס אל האקלים הנפוץ באזור המגורים שלכם – האם מדובר באקלים חם ולח (אזור החוף), או אקלים קריר יחסית (אזור ירושלים וההרים)? קיימות משאבות חום לבריכה אשר מתאימות לסוגי אקלים שונים, ומיוצרות כך שיפעלו ביעילות המקסימלית בתנאי השטח בו הן מותקנות. בנוסף, הקפידו לרכוש משאבת חום אשר עומדת בתווי התקן המתאימים, ולוודא כי היא מותקנת באופן בטיחותי בבריכה שברשותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה