יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

תכנון טיול בספרד



תכנון טיול בספרד: איך עושים את זה נכון
תכנון טיול לספרד צריך לבצע בצורה שקולה ומהנה כדי שנהנה מהדרך. תכנון טיול הוא חלק בלתי נפרד ובמידה ונפספס משהו, יכול להיות שנצטער על כך מאוד, בין אם מדבור על אטרקציה שלא קראנו עליה, כנסייה יפהפייה שפספסנו או ציוד ששכחנו להביא ויכול היה לעזור מאוד. כדי שתכנון טיול בספרד יהיה הטוב ביותר כדאי להתייחס לכמה דברים חשובים.

סוג המטיילים
תכנון טיול בספרד משתנה בהתאם לסוג המטיילים. לפני שתתחילו עם המקומות שאסור לפספס, סוג הציוד או פוליסות הביטוח, תנסו להבין עם עצמכם מה אתם מצפים מהטיול ואיזה סוג טיול אתם מבקשים. למשל, זוג מבוגר בגילאי חמישים או שישים לא יטיילו באותו אופן כמו של בני עשרים או שלושים, אנשים שאוהבים לטרק בהרים ובעמקים לא ילכו לאותם מקומות כמו זוג מסעדנים שהגיע לחוויה קולינרית ואנשים שמתפעלים מכנסיות ומוזאונים מרהיבים לא מצאו את עצמם כנראה בחופים הצלולים שיש לספרד להציע. כמובן שתכנון טיול בספרד לא צריך להיות נחרץ לגבי סוג מסוים וניתן לשלב ביניהם, אך כמובן שיש לכך השלכה על הזמן, כמות האנשים ואולי החשוב מכל, התקציב.




תכנון טיול בספרד לפי תקציב
ספרד, כיאה למדינה אירופאית, אינה זולה וההוצאות הנכללות בטיול בה יכולות להיות גבוהות מאוד. את ההוצאות ניתן לחלק לשניים בצורה מאוד ברוטלית: הוצאות הכרחיות ולא הכרחיות. כשאנו מדברים על הוצאות הכרחיות הכוונה ללינה ולאוכל, הרי אלו שני דברים שכל אחד חייב. שאר ההוצאות הם שופינג, אטרקציות או בקיצור, מה שנקרא "מותרות". צריך לקחת בחשבון שאף טיול הוא לא באמת בלתי מוגבל ולבדוק מראש, עוד לפני ההחלטה על היעד הראשי, יבשת או מדינה, ולאחר מכן על היעד המשני, סוג הטיול או העיר, על רף ההוצאות שאין ברצוננו לעבור ולאחר מכן לקבוע את סוג הטיול והיעדים לפיו. ישנן ערים יותר יקרות ופחות יקרות ואת הדבר יש לקחת בחשבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה