יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

קורס GMAT בלימוד עצמי



חושבים שיש לכם את מה שנדרש לתואר שני במנהל עסקים?
במידה וסיימתם בהצלחה את לימודי התואר הראשון, ואתם מתעניינים בלימודי המשך של תואר שני במנהל עסקים (MBA) – מומלץ שתתחילו להתכונן למבחן ה-GMAT. האוניברסיטאות המובילות בארץ ובעולם דורשות ציון GMAT אשר עומד ברף הקבלה שלהן, ככלי לסנן ולמיין את המועמדים המובילים. המבחן מעריך את היכולות האנליטיות של המועמד בתחומים הנדרשים להצלחה בעולם העסקי, החל מהתחום הכמותי-מתמטי ועד התחום המילולי. כל זאת, תוך דרישה לשליטה רחבה באנגלית ברמה הגבוהה ביותר.

קורס GMAT בלימוד עצמי הוא הדרך האידיאלית להכנה למבחן
במידה ומאסתם בישיבה בכיתה, או שאין ביכולתכם לפנות זמן בלוח הזמנים העמוס שלכם כדי להגיע לשיעורי ההכנה הפרונטאליים – חברות רבות מציעות קורס GMAT בלימוד עצמי. אם אתם בעלי משמעת עצמית גבוהה ומוטיבציה להשקיע, קורס GMAT בלימוד עצמי הנו הפתרון האידיאלי עבורכם. קיימות ערכות לימוד עצמי למבחן בכל אחד מהתחומים הנדרשים – ערכה מילולית המתאימה לבעלי אנגלית ברמה גבוהה, ערכה כמותית למי שמרגישים בטוחים בתחום המתמטי, וכן ערכה עצמית משולבת.




ואם אזדקק לעזרה נוספת – האם יהיה מי שיסייע לי?
אל חשש, קורס GMAT בלימוד עצמי לא אומר כי כלל הלימוד וההכנה למבחן חייבים להתבצע באופן עצמאי. ברור לכל כי כל אחד מאיתנו נתקל מדי פעם בקשיים או בנושאים מורכבים יותר, ולכן יעמדו לרשותכם תרגולים קבוצתיים או פורומים אינטרנטיים בהם ניתן יהיה להעזר. קורס GMAT בלימוד עצמי לא דורש מכם להתפשר על איכות ההכנה למבחן – אלא נועד לאפשר לכם למצות באופן מיטבי את התרגול וההכנה בצורה שנוחה לכם. אם אתם מורגלים בלמידה עצמאית, אין סיבה לשלם מחיר גבוה יותר על קורס הכולל שיעורים פרונטאליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה