יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

טיולים בברצלונה והסביבה


ברצלונה, בהיותה עיר השנייה בגודלה בספרד ועיר הממוקמת בחלקה הדרום מזרחי שלה על שפת ים התיכון, זוכה להתעניינות רבה בקרה התיירים מכל העולם שפוקדים אותו בהמוניהם בכל ימות השנה. התיירים מוצאים בה כמעט הכל: מרכז אירופאי תרבותי קלאסי, סצנת בילוי לילית הלוהטת ביותר באירופה, אתר נופש מאנג ומפנק וכמובן המקום עליו כדאי לנסוע בירח דבש.

טיולים בברצלונה והסביבה זוכים לביקושים גם בקרב המטיילים הישראלים המחפשים את הנופש האיכותי ביותר, יוקרתי אך לא יותר מידי. יתרה מכך, הישראלים מעדיפים מזג אוויר המוכר להם, מטבח שמזכיר את ניחוחות הבית ואת השירות אדיב ומתחשב. ומה יכול להיות נפלא יותר מחופשה בברצלונה העונה על כל דרישותיהם. חברות נסיעות רבות מציעות היום שלל חבילות טיולים בברצלונה והסביבה, המתאימים הן להורים עם ילדים והן לתיירים בודדים. 



טיולים בברצלונה והסביבה – ברצלונה
ברצלונה כפי שכבר הזכרנו, היא העיר השנייה בגודלה בספרד וזו הסיבה כי היא מושכת אליה מיליוני תיירים בשנה. בברצלונה יש הכל מכל: תרבות, ארכיטקטורה, מטבח, חיי לילה ופעילויות ימיות וכל אדם יכול למצוא בה את מה שהוא אובה. תוכלו לבקר במספר רב של מקומות: באזור המבלה הכולל נמל, מוזיאון הימי, האקווריום הלאומי, ברובע הגותי בו תמצאו מוזיאון פיקאסו, פארק סיוטאדלה, מוזיאון המוזיקה, בכנסיית סגרדיה פמיליה הכוללת את פארק גואל ומוזיאון המדע, בכיכר אספניה, במנזר מונסטראט ובעוד מקומות רבים אחרים.

טיולים בברצלונה והסביבה - כפרי דיירים
כפרי דיירים, במסגרת של טיולים בברצלונה והסביבה הם משהו שאסור לפספס. מדובר בכפרים ציוריים ומרהיבים ביופיים השומרים על האותנטיות שלהם, כפי שהייתה שם עוד במאות הראשונים לספירה. בכפרי הדיירים תמצאו מוזיאונים רבים ומגוונים: מוזיאון סלבדור דאלי, מוזיאון צעצועים, מוזיאון דיירים וכו'. בנוסף, בכפרי דייגים תוכלו להתענג על אוכל קטלוני משובח אותו מכינים דייגים מקומיים, לבקר באתרי מורשת הלאומית: מבצרים, ארמונות, מצדות ועוד. 

טיולים בברצלונה והסביבה


טיולים בברצלונה והסביבה – הרי פירנאים
טיולים בברצלונה והסביבה מציעים לתיירים הזדמנות לבקר גם בפירנאים הספרדים, הנחשבים לאטרקציה בפני עצמה – מרהיבה ביופייה ובלתי נשכחת. האזור רווי בנופים קסומים: יערות גדושים, נהרות צלולים, מפלים עצומים, פסגות מושלגות וכמובן התושבים המקומיים מאירי פנים.

טיול מסוג זה יכול להיות טיול קצר של יום אחד, במסגרת של טיול ג'יפים או שייט ויכול להיות גם טיול של כמה ימים הכולל הליכה רגלית בשבילים הקסומים של הרי הפירנאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה