יום שני, 28 בנובמבר 2011

טיול בפירנאים ספרד


טיול בפירנאים ספרד זהו טיול חוויתי שלא תשכחו לעולם. זאת בעקבות אופיו האתגרי של הטיול. הפירנאים הם רכס הרים המשתרע על 450 קילומטרים. קצהו האחד של הרכס גובל עם צרפת וקצהו השני גובל עם ספרד. טיול בפירנאים ספרד על רכס ההרים שגובהם יכול להגיע גם ל-3400 מטרים, הוא טיול סוחף, עוצמתי, שיחשוף אותך למראות ונופים שלא הכרת עד כה. טיול בפירנאים ספרד זהו טיול של פעם בחיים.



טיול בפירנאים ספרד – אדרנלין זורם בכפות ידיך...

מטיילים רבים מחפשים את השילוב של הטיול האתגרי עם נופים מרהיבים. במיוחד המטיילים הצעירים שעדיין כוחם במותנם. טיול בפירנאים ספרד עונה על דרישות אלו ותיירים רבים מוצאים בו את מבוקשם. שכן, איזור זה בנוי בצורה מושלמות עבור טיולים אתגריים: טיולי ג'יפים, טיול רפטינג, וישנה אפילו אפשרות לעשות סקי על ההרים המושלגים בעונת החורף.

בפירנאים יש המון מה לראות ולכן בטיול אחד של כמה שבועות קשה מאוד לראות הכול וליהנות מכל האפשרויות שטיול בפירנאים מאפשר. לכן, מומלץ לשכור מדריך הילווה אתכם בזמן הטיול ויראה לכם את המראות המיוחדים ביותר, את המקומות המאתגרים במיוחד.

על מנת להגיע לכל פינות החמד הנסתרות הממוקמות באזור הפירנאים מומלץ לשכור סוסים לכמה שעות ועל ידי רכיבה על הסוס תוכלו להגיע לכל אותם מקומות מרוחקים ותיהנו גם מהרכיבה על הסוס וגם מהנוף העוצר נשימה. יש מספר רב של חוות סוסים הפזורות בין הרי הפירנאים המאפשרות השכרת סוסים למספר שעות או מספר ימים.

טיול בפירנאים ספרד


טיול בפירנאים ספרד -  לחוש את העוצמות של הטבע

מזג האוויר באזור זה הפכפך. יש עונות בשנה בהם הטמפרטורה נמוכה מאוד, הרבה מתחת לאפס, ולעומת זאת ישנם עונות בשנה בהם הטמפרטורות גבוהות והחום בלתי נסבל. בעונות גשומות יתכנו שיטפונות חזקים בנהרות שבינות להרים וכמובן שבמצבים כאלו הטיול באזור מסוכן.

לפני יציאה ותכנון של טיול בפירנאים ספרד מומלץ מאוד ליצור קשר עם משרד התיירות המקומי כדי לברר בדיוק את מצב מזג האוויר באיזור הצפוי לתקופה הקרובה. כמו כן, מומלץ לתכנן את הטיול כך שימשך רק בשעות האור של היום ולא בשעות החשיכה.



תגובה 1:

  1. איזה יופי, איזה נופים.
    אני מתה לצאת לטבע, אבל כרגע אני חייבת להשאר על המפה של הארץ. אני מקווה שבהמשך תהיה לי אפשרות לארוז תיק ולהנות מהשפע שיש לעולם להציע.

    השבמחק