יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

אודישנים לדוגמנות

אודישנים לדוגמנות הם חלק מהתהליך שצריך לעבור בדרך לעולם דוגמנות. כל אותן בחורות יפות שמופיעות במגזינים או בתצוגות האופנה התחילו את דרכן קודם כל באודישן (גם אותן בחורות עם הקשרים הנכונים במקומות הנכונים מגיעות קודם כל אל אודישנים לדוגמנות). מכיוון שרק לאחרונה עברתי אודישנים לדוגמנות אציין עבורכם ועבורכן מספר טיפים שעזרו לכם לעבור אודישנים לדוגמנות ולהיכנס לעולם הדוגמנות הזוהר.
אודישנים לדוגמנות – איך מגיעים?
השלב הראשון של אודישנים לדוגמנות מתחיל אצל סוכנויות הדוגמנות. קשה מאוד להגיע להפקות ולצילומים מבלי שיהיה לך סוכן טוב שישלח אותך אליהם. לכן, קודם כל יש לפנות אל סוכנויות הדוגמנות הגדולות. ברוב המקרים אם את או אתה דוגמנים מתחילים אין צורך להצטלם לבוק (סוכן הדוגמנות יצלם את הבוק אצלו לפי דרישותיו).

אודישנים לדוגמנות


סוכנויות הדוגמנות מחפשות תמיד עוד ועוד דוגמנים ודוגמניות חדשות, בכל תקופה הם עורכים אודישנים לדוגמנים חדשים. על מנת לקבל הזמנה לאודישנים אלו עליכם לפנות אליהם עם מספר תמונות. לאחר שהם יבחנו את הנתונים שלכם הם יזמנו אתכם אל אודישנים לדוגמניות.
במידה ולא חזרו אליכם מסוכנויות הדוגמנות הגדולות תוכלו לפנות לסוכנויות קטנות יותר (הדרך לעולם הדוגמנות דרך סוכנויות אלו יכולה להיות לעיתים ארוכה יותר, אך לחלק מהדוגמנים התהליך הארוך הוא דווקא יעיל).
אודישנים לדוגמניות – תהליך האודישנים
הזמינו אתכם אל אודישנים לדוגמניות – קודם כל מזל טוב ובהצלחה! עכשיו עליכם להתכונן. קראו מעט על סוכנות הדוגמנות באתר שלהם באינטרנט, קראו מי הם הדוגמנים שהם מייצגים כרגע, מי הם המנהלים במקום, כל זאת כדי שתגיעו כמה שיותר מוכנים ליום אודישנים לדוגמנות.
ביום לפני אודישנים לדוגמנות תאכלו ארוחה טובה ובריאה ולכו לישון מוקדם (אף אחד לא ירצה דוגמן או דוגמנית עם סימנים שחורים מתחת לעיניים). בבוקר של אודישנים לדוגמנות התלבשו בבגדי קז'ואל, אין צורך ללבוש שמלה מיוחדת וחושפנית או חליפה מכיוון שמי שיפגוש אתכם באודישן ירצה לראות ולפגוש אתכם באופן טבעי.

הגיעו מוקדם אל אודישנים לדוגמנות, אף סוכנות דוגמנות לא אוהבת מאחרים. עבודת הדוגמנות דורשת משמעת ודיוק.
במהלך ימי אודישנים לדוגמנות עליכם להיות טבעיים, היו עצמכם, אל תנסו להיות מישהו אחר או להידמות לאיזו דוגמנית או דוגמן מוכרים. תהליך אודישנים לדוגמנות אינו לוקח זמן רב, נציגי הסוכנות יפגשו עימכם וישוחחו עמכם מעט.
את התשובה מקבלים בדרך כלל רק לאחר מספר ימים או שבוע, המתינו בסבלנות, אם הייתם טובים ומתאימים אתם תרגישו זאת במהלך האודישן.
 בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה