יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

מיסטיקנים און ליין


מיסטיקנים און ליין
אחד השירותים האינטרנטיים הפופולאריים בימינו הוא ללא ספק השירות של מיסטיקנים און ליין. מאז שהוא פרץ לתודעתנו הוא שינה את פני תחום המיסטיקה בישראל ופתח בפנינו אפשרויות שקודם לא היו קיימות. הרי זה דבר נפלא – לפנות לאחד המיסטיקנים המובילים בארץ, כזה שפעם היינו צריכים לקבוע אליו תור שנה מראש, ולשאול אותו כל שאלה המטרידה את נפשנו: מה עם פרנסה? מתי אתחתן? באיזה תחום לימודים לבחור? מה אומר החלום המוזר שראינו בלילה? כיצד אוכל להסיר עין הרע?

היום, בעזרת שירות מיסטיקנים און ליין אפשר לקבל תשובות מיידיות ומדויקות ככל האפשר. ברשת האינטרנט קיימים אתרים רבים המציעים את השירות הזה ועלותו נעה בין כמה שקלים לכמה עשרות שקלים.


מיסטיקנים און ליין –  אסטרולוגיה

במסגרת של שירותי מיסטיקנים און ליין, אנשים רבים פונים למומחים בתחום האסטרולוגיה. הם יכולים לבקש מהמומחה המתאים להם הורוסקופ יומי, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ חודשי או שנתי. אפשר גם לבקש לבצע התאמה בזוגיות (אך חשוב להצטייד בתאריכי לידה מדויקים של שני בני הזוג), לשאול לשאלות לגבי העתיד שלנו ושל בני משפחתנו.

ישנם אסטרולוגים המפרסמים באתרים שלהם הורוסקופים לפי מזלות באופן קבוע, כך שלעיתים מספיקה הצצה אחת לאתר בכדי להבין לאן פנינו מועדות. בנוסף לכך, באמצעות האסטרולוגים ניתן לקבל תמונה מלאה וברורה יותר של האופי שלנו וכיצד עלינו לנהוג בסיטואציה זו או אחרת בחיים.

מיסטיקנים און ליין – נומרולוגיה
 
תחום הנומרולוגיה, גם הוא נחשב למאוד מבוקש ופופולארי באתרים המציעים שירות מיסטיקנים און ליין. אלה יכולים להיות נומרולוגיים מתחום הקבלה, העושים את חישוביהם על סמך תורת הגימטרייה ויכולים להיות נומרולוגים בשיטת המספרים הקלאסית.

מה שמאחד אותם זו האפשרות המיידית והנגישה שהם מציעים לגולשים המבקשים לפתור בעיות אלה ואחרות בחייהם. בעזרת נומרולוגים ניתן להבין טוב יותר את האופי שלנו, לדעת באיזו דרך לבחור בחיים, איזה פוטנציאל גלום בנו ומהו תחום העיסוק המתאים לנו.

מיסטיקנים און ליין – תקשור  

תחום נוסף הנחשב למאוד נפוץ ומבוקש בשירות מיסטיקנים און ליין זהו השירות של מתקשרים רוחניים. כן, מסתבר שלא צריך לשבת קרוב קרוב למתקשר בכדי שהוא יסייע לנו ומספיק לפנות אליו באמצעות שיחת טלפון, צ'אט או מייל.

ישנם סוגים שונים של מתקשרים הנעזרים בטכניקות שונות: קלפים, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, קפה וכו' – מה שחשוב זה לנסח בצורה טובה את השאלה שמטרידה את נפשנו, בכדי שנקבל תשובה מדויקת ואמינה ככל האפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה