יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

טיול לברזיל


טיול לברזיל הוא חוויה שלא תוריד לכם את החיוך מהפנים. ברזיל היא ארץ שופעת שמחה, מלאת מסיבות וריקודים בכל ימות השנה. ברזיל היא ארץ עצומה בגודלה המונה כמעט מאתיים מיליון תושבים! 
 
ברזיל משופעת בשטחים ירוקים, יערות גשם גדולים וקרקע פורייה. כיום ברזיל היא מעצמה כלכלית וזאת בעקבות עמל רב ועשייה של תושבי המדינה בשילוב עם אוצרות הטבע הרבים הקיימים בה. 

טיול לברזיל - הקרנבל בברזיל, חוויה של פעם בחיים

אם אתם מתכננים טיול לברזיל מומלץ מאוד לכלול בתוכו ביקור בקרנבל. אחד מאירוע התרבות המוכרים ביותר בעולם זהו הקרנבל בברזיל. לעולם לא נצליח לדמיין עד כמה ברזיל תוססת ושמחה בימי הקרנבל, עד כמה העיר צבעונית ומלאת חיים בכל פינה.



בימי הקרנבל בברזיל כל התושבים שווים, שוכחים מפערי המעמדות והבדלי התרבות וכולם ביחד נסחפים לריקודים ולשירה העצומה. האדרנלין זורם בדם והקצב זורם בגוף וביחד נכנסים לשיכרון חושים ושמחה גדולה מאין כמוה.

הקרנבל נמשך בדרך כלל חמישה ימים ונחגג בכל רחבי המדינה. ניתן ליהנות מהקרנבל בכל אחת מערי ברזיל, אבל בערים הגדולות, כמו סאן פאולו וריו דה ז'אנרו, הקרנבל יותר נוצץ והמוני וכמובן שיותר צבעוני ומעניין לעין. עם פתיחת הקרנבל כל עיר בוחרת את המלך והמלכה שלהם לשנה זו בקרנבל והם מובילים את השמחה והריקודים במשך כל חמשת ימי השמחה והמשתה.

טיול לברזיל


טיול לברזיל – טיול אל ארץ השמש הנצחית

טיול לברזיל חייב להכיל בתוכו גם ביקור בנהר האמזונס, הנהר הגדול ביותר בעולם. תופעת טבע מופלאה. נהר זה גם מספק לכל בעלי החיים הגרים בסביבתו את צורכיהם. הוא מקור החיות שלהם.

טיול לברזיל התוססת ניתן לערוך בכל תקופה בשנה, שכן השמש שוכנת תמיד בברזיל. מזג האוויר הוא תמיד חמים ונוח, גם בתקופות הקרירות של השנה לא צריך להסתובב עם מעיל, אלא רק עם סוודר עליון דק. כמובן שרצוי להצטייד בקרם הגנה  במיוחד התיירים שלא רגילים לשמש המאירה בברזיל ועור גופם עלול להישרף.

כמו כן, חובבי הכדורגל שבנינו יוכלו למצוא שפה משותפת עם המקומיים, משחק הכדורגל תופס מקום של כבוד בתרבות של ברזיל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה