יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

טיול בפירנאים ספרד



טיול באזור הפירנאים הספרדיים הפך לאחרונה לטיול מאוד מבוקש בקרב המטיילים הישראלים המחפשים מקומות טבע מרהיבים לטייל בהם, לצד בתי מלון מפנקים ואטרקציות המתאימות לכל המשפחה ולכל סוגי החופשות. כי טיול בפירנאים ספרד מציע למטיילים הישראלים את כל מרכיבי החופשה המושלמת בכל עונות השנה ובמחירים יחסית לא גבוהים.

בפירנאים ספרד תמצאו את חופי הים מהמרהיבים ביותר ביופיים, את אתרי הסקי היוקרתיים, טיולי אקסטרים, שמורות טבע מהייחודיות בעולם, טיולי ספא ושופינג וכדומה. עם זאת, התייר הישראלי נוהג לקבוע את מסלול הטיול שלו כך שיעבור בין כפרים מקומיים קטנים בהם הם יכולים לבקר באתרי מורשת, לטעום מהמטבח הקטלוני המשובח, לבקר בשווקים ססגוניים ולהמשיך את המסלול שלהם בין אוצרות הטבע המדהימים שיש בפירנאים: מפלים אינסופיים, אגמים ציוריים, יערות ופסגות מושלגות. 



טיול בפירנאים ספרד – פארק Vall De Nuria

שמורת טבע נוריה היא אחת היפות והמרהיבות באזור הפירנאים ומהווה יעד תיירותי מאוד מבוקש. היא שוכנת בסמוך לעיירה ריפול בגובה של 2.400 מטרים מעל פני הים וסביבה ישנם גם מספר כפרים קטנים המשמשים את המטיילים למקום לינה.

בכפר ריבס תוכלו לקחת רכבת מיוחדת הנעה על גבי מסילה משוננת לכיוון האגם המקומי המרהיב ביופיו המוקף בפסגות מושלגות. תוכלו גם לקחת מסלולי הליכה רגליים, קשים או קלים יותר ולהתרשם מצמחים ססגוניים הצובעים את מורדות ההר ולבקר בעיירה קיוראלבס בה תראו בתי אבן וגגות הצפחה.

טיול בפירנאים ספרד – שמורת Aiques
במסגרת של טיול בפירנאים ספרד הינכם מוכרחים לבקר גם בשמורה אייקווס. היא קרויה כך על שם האגמים המרצדים שלה: בימים שיש רוח היא מנשבת על פני המים ויוצרת גלים קטנים המרקדים על פני 50 האגמים שישנן באזור. הכניסה לשמורה מתבצעת באמצעות ג'יפים של השמורה והיא כוללת ביקור באגמים, טיול רגלי לאורך ערוץ קניונים שופע צמחיה ומפלי מים, עצירה בבקתות ההרים הפזורות בשמורה, ביקור ליד מפלי רטרה עם תצפית עוצרת נשימה ועוד.

טיול בפירנאים ספרד – Maladeda
בפארק מלדטה תוכלו להגיע לנקודת התצפית הגבוהה ביותר של הרי הפירנאים. זוהי גם שמורת טבע מרהיבה ביופייה שמציעה למטיילים עושר ויזואלי אינסופי. משתתפי טיול בפירנאים ספרד מוזמנים לעשות הליכה רגלית עד לפסגות המגיעות לגובה של 3,308 מטרים ו- 3,404 מטרים. 

טיול בפירנאים ספרד


בנוסף לתצפית עוצרת נשימה, שמורת מלדטה מציעה למטיילים מפגש עם אחת מתופעות הטבע המעניינות בתבל – הבולענים: מפל מים ונחל הזורם בין הבולענים ולפתע הוא נעלם בחור באדמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה