יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

גלאי CO

גלאי CO הוא גלאי אשר יכול לאתר גז מסוג CO. הגז יכול להימצא במבנים סגורים וקניונים כשהוא אינו מוצא את דרכו לצאת החוצה (ובעיקר במקומות שבהם רוצים לייעל את עבודות מערכות האוורור או הדחיסה). גלאי CO יכול לעבוד בסנכרון מלא עם המערכות האחרות במקום וכל שיש לעשות כדי שכך יהיה הוא להביא חברה המתמחה בתחום ולהיעזר בה כדי לתכנן היכן לשים את הגלאי, להפעיל אותו שיבוא בסנכרון מלא עם מערכות האוורור והאף לבקש מהחברה המתמחה בתחום לבצע פיקוח וביקורת על הגלאי לפי הצורך או אחת לתקופה כדי להיות בטוחים שהמקום מוגן.

איפה משתמשים בגלאי 

גלאי CO יכול להיות מונח בחניונים תת קרקעיים, מפעלים, מנהרות ובכל מקום דחוס שאין בו זרימה מתמדת של האוויר. את המקום בו יותקן הגלאי אפשר לקבוע מראש, כשמתכננים לבנות את המקום ואפשר לתכנן כשהמקום כבר קיים וכשרוצים לשכלל את פעולת מערכת האוורור במקום.

כיצד פועל הגלאי

ישנן שתי דרכים שבהן יכול הגלאי לפעול. דרך אחת היא קווית והשניה היא אל חוטית. הדרך הקווית היא חיבור בין גלאי CO לבין מערכת האוורור או הדחיסה והדרך השניה היא אל חוטית אשר יכולה לשדר למרכז בקרה או להפעיל באופן אוטומטי את מערכת האוורור. הפעלת הגלאי תתבצע בהתאם לצורך של המקום והבנת המבנה.

מי יכול להתקין את הגלאי 

את הגלאי מומלץ מאד להתקין עם חברה המתמחה בתחום, חברה אשר מכירה את מערכות האוורור והדחיסה השונות ואפילו מתקינה אותן. התפקיד של החברה הוא לאתר את הבעיות במקום, לבחור היכן להתקין גלאי CO או אולי להתקין מספר גלאים ולבצע סנכרון של המערכות השונות כך שהמקום יהיה בטוח לתנועה של אנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה