יום שני, 27 ביולי 2015

מומחה אבטחת מידע



אם אתם מנהלים בעבודה או מנהלים בארגון אשר יש בו מידע מסווג, אתם בוודאי צריכים שירות של מומחה אבטחת מידע. התפקיד של המומחה לתחום זה הוא להגן על המידע שלכם אבל לא לפני שהוא מבין מהן הסכנות אשר עומדות לפניו. מומחה אבטחת מידע חייב להגיע עם ידע רב בתחום ובניסיון וכשהוא מגיע לארגון או לעסק הוא צריך לשאול את השאלות הנכונות, לזהות את הסכנות ובהתאם לבחור את הדרך הטובה ביותר לשמור על המידע שלכם.

השאלות הנכונות
השאלות הנכונות מבחינת מומחה אבטחת מידע ומבחינתכם הן השאלות שיעזרו למומחה להבין כיצד להגן עליכם. המומחה צריך לדעת מי יכול לגשת למידע ומי לא, להבין מהן הסכנות שעומדות בפני הארגון מבחוץ ועליו להבין אם היו בעבר פריצות למידע הקיים או לא. מעבר לכך, המומחה לא צריך לדעת מהו המידע ועד כמה הוא רגיש או למי הוא מיועד. המומחה לא צריך להכיר את המידע, הוא צריך להכיר את הסכנות ולאתר מהיכן הן יכולות להגיע כדי להציע את הפתרונות הטובים לכם.

זיהוי הסכנות הקיימות
הסכנות של חשיפת המידע יכולות להדיע ממקומות שונים. הן יכולות להגיע בטעות (או בכוונה) מעובדים פנימיים בתוך הארגון אשר חשופים לחלק מהמידע והן יכולות להגיע מהאקרים אשר מנסים לפרוץ למידע הקיים בתוך הארגון. התפקיד של המומחה הוא לזהות את הסכנות הקיימות ולתת להן פתרונות.

בחירת הפתרונות הטובים ביותר
התפקיד של מומחה אבטחת מידע הוא לבחור את הפתרונות הטובים ביותר בתחום אבטחת המידע. המומחה צריך לקחת את התשובות לכל השאלות ששאל, להבין את הסכנות הקיימות ולבחון בפתרון הנכון ביותר לארגון. כאן כדאי לדעת שפתרון של ארגון אחד יכול שלא להתאים לארגון אחר ולכן חשוב תמיד להתייעץ עם מומחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה