יום שבת, 18 ביולי 2015

ארון קיר הזזה - הפתרון המושלם לחדר הילדים



כבר זמן רב שאתם מחפשים פתרון אחסון נוח לחדר הישנה של הילדים שלכם. אולם, נראה כי פתרונות רבים יותר טובים בלבזבז שטח מאשר דווקא לנצל אותו. כל זה אולי היה נכון, עד שנחשפתם לעובדה כי ארון קיר הזזה הוא הפתרון הטוב ביותר באופן כללי לאחסון - ועל אחת כמה וכמה, כשמדובר על פתרון אחסון לחדר הילדים! אולם נשים את המחמאות בצד - איך בעצם ארון קיר הזזה הוא הפתרון הטוב ביותר לאחסון בחדר הילדים? מה יש בו שאין בפתרונות אחרים?

ניצול חכם של השטח ומקום רב
בראש ובראשונה, ארון קיר הזזה מאפשר לכם לנצל בצורה נכונה את השטח בחדר הילדים. את הארונות הללו אפשר להצמיד לקיר בחדר הילדים, וכך לשמור על כמה שיותר שטח פנוי מעבר לארון. אפשר אף להצמיד חלקים מהארון למיטה, לשידה, או לכל מקום אחר בחדר הילדים, ובכך למנוע בזבוז של שטח מיותר.
כאמור, ארון קיר הזזה הוא ארון שמגיע בגובה רב, והוא גם עמוק למדי. לכן, אפשר למקם בו פריטים רבים מאד. קודם כל - בארון הנ"ל יהיו מקומות לכל הבגדים של הילדים, אבל ממש לא רק אליהם. בתוך ארון קיר הזזה אפשר גם להניח במסודר את כל הנעליים של הילדים, בגדים תחתונים, חליפות, ויש מקום לפריטים נוספים. אתם יכולים למקם בארון הנ"ל גם צעצועים, משחקים, ספרים, ועוד. המקום הרב, והאפשרות לסידור אישי בתוך הארון, הוא בעצם מה שהופך אותו לפתרון טוב ונוח כל כך לחדר הילדים.

  
לכמה ילדים זה יכול להתאים?
יתרון חשוב נוסף ברכישה של ארון קיר הזזה, הוא שהארון יכול להתאים גם מעבר לילד אחד. אלו ארונות שהם גדולים מספיק כדי שיתאימו לאחסון הבגדים והפריטים של שני ילדים ברוב המקרים, ולכן הם גם יכולים להתאים לחדר משותף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה