יום שבת, 18 ביולי 2015

איך מתכננים טיול בתוך ספרד עם ילדים מבחינה תקציבית?



כשאתם מתכננים את הטיול שלכם לספרד, קל יחסית להתנהל מבחינה כלכלית, כל עוד אתם טסים לבדכם, או שמדובר על טיול עם בן או בת הזוג, או עם חבר טוב. לעומת זאת, טיול של ספרד עם ילדים הוא סיפור אחר לחלוטין. במקרה של ספרד עם ילדים, ההוצאות גדלות באופן משמעותי, ועולה השאלה איך אפשר להתנהל בצורה נכונה מבחינה תקציבית, ועדיין לדאוג שהטיול יהיה מהנה וכיפי?

כמה אפשרויות שכדאי לשקול
נתחיל בדברים שמומלץ בחום לא לחסוך בהם. בראש ובראשונה - אוכל. אל תתפתו ללכת לכל מיני מקומות זולים בצורה מחשידה. אל תשכחו שטיול בתוך ספרד עם ילדים, יכול להיות בעייתי אם הילדים לא יאהבו את האוכל, יישארו רעבים, ויציקו לכם. עם זאת זה לא אומר שצריך לבחור במקומות יוקרתיים. לפעמים מסעדת מזון מהיר מערבית תהיה הפתרון הטוב ביותר וגם המשתלם ביותר. 



מבחינת המחיר של האטרקציות, קחו בחשבון שבטיול של ספרד עם ילדים יהיו כמובן מקומות יקרים יותר. כך למשל אם תלכו למוזיאונים שמיעודים לכל המשפחה, הדבר יעלה בהתאם. גם אם תבחרו ללכת כמובן לפארק שעשועים (וספרד עמוסה בפארקי שעשועים מקסימים ונהדרים) זו בהחלט תהיה הוצאה משמעותית. מהצד השני, טיול של ספרד עם ילדים לא צריך להיות כולו סביב הוצאות. יש לא מעט אטרקציות חינמיות, בוודאי בערים הגדולות כמו מדריד וברצלונה, ויש המון מופעים ופארקים שהם חינמיים לחלוטין.

להסביר גם לילדים על הטיול
לפני שאתם יוצאים לטיול של ספרד עם ילדים, קחו את הילדים עצמם לשיחה ותסבירו להם על הטיול, מה אתם עומדים לעשות, ואפילו להסביר להם מתי יהיה יום הקניות, ומתי לא להציק בנושא. כך תוכלו לתכנן טיול מושלם של ספרד עם ילדים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה