יום שבת, 18 ביולי 2015

איך להתחיל עם בחורה?



איך להתחיל עם בחורה לפי הנסיבות והמקום
השאלה איך להתחיל עם בחורה תלויה בעיקר בנסיבות. מי שרוצה להתחיל עם בחורה בחוף הים לדוגמא משתמש בטכניקות אחרות מאשר מי שרוצה להכיר נשים בבית קפה, במועדון או בבר. במילים אחרות, השאלה איך להתחיל עם בחורה מחייבת בדיקה פרטנית של כל מקרה לגופו. זו הדרך הנכונה להתחיל עם בחורה וגם להשיג את התוצאות הרצויות.

יש טיפים משותפים שיכולים לעזור לכל הגברים השואלים כיצד ואיך להתחיל עם בחורה. ראשית, רוב האינטראקציות בין גברים ונשים נערכות בתוך מועדונים ובמסגרת מקומות בילוי של חיי הלילה. במקומות מן הסוג הזה האווירה משוחררת וקל יותר להכיר אנשים חדשים באופן בלתי מחייב. למקומות הללו כדאי להגיע עם אנרגיות טובות, לשמור על חיוך ולא לשדר לחץ או חששות. שנית, רצוי לגשת מלכתחילה לבחורות ונשים שנראות עם תחומי עניין דומים. כך ניתן למנוע תסכול ולהבטיח מערכת יחסים ארוכת טווח.



בחירת משפטי פתיחה וקביעת פגישה עתידית
עוד שתי סוגיות שיכולות לעזור למצוא תשובה לשאלה איך להתחיל עם בחורה הן בחירת משפטי הפתיחה וקביעת הפגישה העתידית. בכל הנוגע למשפטי פתיחה, הכל תלוי באופי האישי של הבחור ובראייה שלו לטווח ארוך. יש משפטי פתיחה המעידים על רצון לסטוץ בלבד, לעומת משפטי פתיחה מקוריים ויצירתיים יותר. לחילופין, גברים צריכים לדעת לנצל את המומנטום כדי להתחיל עם בחורה ולהמשיך את ההיכרות. זו הדרך הנכונה להכיר בחורות לעומק ולאחר מכן לקבל החלטה על המשכיות.

השאלה איך להתחיל עם בחורה חשובה לגברים בכל הגילאים ולכן יש לה משמעויות רבות. לכל מקום יש כללים וחוקים משלו: חשוב להקפיד על הכללים הללו על מנת להותיר רושם ראשוני חיובי וליצור עניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה