יום שבת, 18 ביולי 2015

היכן כדאי למקם ארונות הזזה בבית?



קיבלתם זה מכבר את ההחלטה שאתם צריכים לקנות ארונות הזזה. זו החלטה שיותר ויותר ישראלים מקבלים בתקופה האחרונה משום שהם מעוניינים בפתרון שיהיה חסכוני במקום, ויאפשר להם לנצל עד למקסימום את השטח בתוך הבית. עם זאת, האם עצרתם לרגע לחשוב, היכן אתם תמקמו את הארון? יש שפע של מיקומים אפשריים בבית עבור ארונות הזזה, וחשוב שאתם תבינו, מהו המיקום האידאלי מבחינתכם, כדי שהניצול של הארון באמת יהיה מקסימלי.

אז מהן האפשרויות שעומדות בפניכם?
המיקום הנפוץ ביותר עבור ארונות הזזה הוא כמובן חדר השינה. חדר השינה מטבעו, הוא המקום שבו אתם מתלבשים ומחליפים בגדים, ולכן זה יהיה נוח במיוחד, שהארון יהיה ממוקם שם. שימו לב עם זאת שחדרי השינה הם לא תמיד החדרים הכי גדולים בבית, ולרוב ארון ההזזה דורש מקום משלו צמוד לקיר. לכן ,אם אתם מתכננים חדר שינה חדש - אל תשכחו קודם כל לשמור מקום עבור הארון.
כמובן שאפשר לרכוש ארונות הזזה גם עבור חדרי הילדים בבית. שימו לב גם כאן שצריך לשמור עבורם מקום מיוחד. זה לרוב נוח עבור ההורים שלילדים יש ארונות הזזה משלהם, וכך הם לא צריכים להיכנס לחדר שלהם כל הזמן.



ומה עם מיקום בסלון?
אפשרות נוספת מעניינת מאד היא למקם ארונות הזזה דווקא בסלון של הבית. הדבר יכול להתאים למשפחות שמעוניינות בארון משוף לכל בני הבית. במצב כזה, מאחר שהסלון הוא גם החדר הגודל ביותר ברוב המקרים, אפשר לקנות ארונות הזזה גדולים במיוחד. הגודל המשמעותי של הארונות, מאפשר לכם לאחסן אף פריטים נוספים. מקום נוסף שאפשר לשקול באותה צורה הוא למקם את הארון במסדרון. זה כמובן מתאים רק אם יש לכם מסדרון שהוא לא רק ארוך ורחב אלא גם עם עומק מתאים למיקום של הארון, ועדיין יאפשר מעבר נוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה