יום שבת, 18 ביולי 2015

מצלמות נסתרות



מדריך לרכישת מצלמות נסתרות עבור שימוש ביתי
שימוש ביתי במצלמות נסתרות מיועד ליצירת הרתעה וסביבה מבוקרת. המצלמות משפרות את המעקב אחר המתרחש בסביבת הבית, מגנות על הכניסות השונות ועוזרות ליצור שקט נפשי ותחושת ביטחון. העלות הממוצעת של התקנת מערכת מצלמות נסתרות בבית נעה סביב 5,500 ש"ח, אולם ניתן לחסוך בהוצאות אם שואלים את השאלות הנכונות.

קודם כל, כדאי לבדוק איפה תותקן המצלמה ולהבחין בין מערכות המיועדות לבית או לשטח החיצוני. לאחר מכן שואלים מה השטח אותו רוצים לצלם ובוחרים בין עדשה צרה ורחבה. בהמשך ניתן גם לברר כמה מצלמות צריך כדי לכסות את השטח, לבדוק האם יש צורך במצלמה גלויה או מוסתרת ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ההתקנה. מבחינת מחירי המערכת הביתית, עלותן של מצלמות נסתרות נקבעת לפי סוג ומספר המצלמות, מערכת ההקלטה והאביזרים הנלווים.



תכונות מתקדמות של מצלמות נסתרות
לקוחות פרטיים לא חייבים לבחור במצלמות היקרות ביותר על מנת להגן על הבית. יש שורה ארוכה של תכונות מתקדמות מתוכן ניתן לבחור את המצלמה היעילה והאיכותית. הדרך לעשות זאת עוברת בהגדרת מטרות וצרכים, השוואה בין דגמים ולאחר מכן בדיקה של המפרט הטכני. האביזרים הבולטים במצלמות כוללים לדוגמא אינפרא אדום או מיגון אנטי ונדליזם. אלו תכונות המיועדות בעיקר לבתים פרטיים הנמצאים תחת סיכון, או לחילופין עבור מי שרוצה לשפר את תחושת הביטחון של המשפחה עם מצלמות נסתרות ברמה הגבוהה ביותר.

בחירת מצלמות לשימוש ביתי מתחילה בהגדרת צרכים, ממשיכה במענה על שאלות ספציפיות ומסתיימת בהשוואת מחירים ומפרט טכני. כדאי להכיר את הדגמים המובילים המיועדים עבור צרכנים פרטיים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר גם לקרוא מידע באתרי אינטרנט ולקבל המלצות מחברים ובני משפחה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה