יום רביעי, 8 ביולי 2015

הסגולות של אבן אבאלון



אבאלון הוא סוג של צדף שמקורו בני זילנד ודרום אמריקה. מבחינה מדעית, האבאלון אינה צדף אלא אבן, לכן נתייחס אליה כאבן ולא כצדף גם מבחינה אנרגטית ורוחנית. היא נפוצה בעיקר בשברים ולא כאבן שלמה, כי היא נוטה להישבר מפאת דרגת הקשיות הנמוכה שלה (שלוש מתוך עשר). היא צבעונית מאוד, ומראה מרהיב. לכן הרבה אנשים נוטים להתחבר אל האבן אסטטית. אבאלון אינה מורכבת מהרכב כימי קבוע, אבל היא תערובת של החומרים הבאים בדרך כלל:

·       קלציום
·       פחמן
·       חמצן
·       בעיקר חומר אורגני

לאבן מיוחסות הרבה סגולות ותכונות טובות, במגוון תחומים. זו עוד סיבה בגללה האבן אהובה ופופולרית. יש לה יתרונות בהיבט הפיזי, ההיבט הרגשי, ההיבט הרוחני וניתן עשות בה שימוש אנרגטי נהדר, בנוסף למראה המהפנט מרוב יופי שלה.

אנרגיה ורוחניות

באופן אנרגטי, הצ'קרות של האבן מתאימות לכל הצ'קרות של האדם. באופן מיוחד, האבן מתאימה אנרגטית לצ'קרת הלב. ניתן לראות את האנרגיה שלה כמשפחתית ואפילו בעלת תחושה אימהית. היא טובה לשימוש בתקופות קשות שקורות לנו בחיים, כי היא מטהרת את ההילה באופן מיוחד ויוצא דופן. מההיבט הרוחני, משמעותית האפשרות לרף את האבן אבאלון לתהליכים של שיחזור גלגולים. היא יכולה לאשר לכל אדם לצלול לתחושה נצחית של ההווה. היא לוקחת אותנו למסע של צבעים וספירלות מדהימים.


היבט רגשי ופיזי

כאמור, האבן טובה מאוד למי שמרגיש בדידות, ובכלל למי שנקלע לתקופות קשות בחייו ונתון למשברים. היא טובה אם כך לעבודה אישית עם האנרגיות והצ'קרות של עצמך. עם זאת, היא גם טובה מאוד לעבודה בקבוצה. במהותה, היא מאוד מרגיעה ונותנת תחושה עליזה. בהיבט הפיזי, היא מחזקת את המשתמש ונותנת מרץ. אבאלון טובה לבעיות שרירים, מומלץ להיוועץ עם מומחים בעניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה