יום שני, 31 באוגוסט 2015

עיצוב מצגות פאוור פוינט – בחירת חברה לעזרה



עיצוב מצגות פאוור פוינט יכול להפוך את המצגת שלכם מעוד מצגת רגילה למצגת מרשימה. המצגת שלכם צריכה להציג את הרעיון שלכם כמו שצריך ולשם כך עליה להיות מרשימה מאד. העיצוב של המצגת יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה בהעברת המצגת שלכם לבין חוסר עניין וחברה שמתמחה בתחום יכולה לסייע לכם אם תדעו לבחור את החברה המתאימה.




הסתכלות על תיק עבודות והניסיון
כדי להחליט באיזו חברה שעושה עיצוב מצגות פאוור פוינט לבחור כדאי מאד לבחון את תיק העבודות של החברה ולבחון את הניסיון שלה. המצגות שהחברה כבר עשתה צריכות להיות מרשימות מבחינת העיצוב אך בו זמנית הן צריכות להעביר רעיון. כלומר, יש לשים לב שתמיד המסר נמצא במרכז ושהעיצוב לא עולה על המסר שהוא העיקר.

הקשבה – זה כל הסיפור
הקשבה היא חלק חשוב מאד בהכנת המצגת. מי שמתחיל בתכנון המצגת חייב לחשוב מה יעניין את הצד השני לשמוע (ואין זה משנה אם הוא מכין מצגת לתלמידים או לאנשי עסקים). בהתאם לכך, גם החברה שמתמחה בתחום עיצוב מצגות פאוור פוינט צריכה להקשיב למי שמכין את המצגת (או מבקש להכין איתה מצגת) כשהיא מתכננת אותה בהתאם לדרישות שלו ולרעיון המרכזי שהמצגת צריכה להעביר.

עמידה בלוחות זמנים
כל מי שנדרש להכנת מצגת בפאוור פוינט צריך לעמוד בלוח זמנים שלעתים יכול להיות צפוף מאד ולעתים יש לו מרווח זמן. בבדיקת החברה איתה חושבים לעבוד יש לבדוק שהיא יכולה לספק את המצגת המבוקשת בלוח הזמנים וכמו כן לבחון שהיא יכולה לספק את המצגת לפני הזמן כדי שאתם תוכלו לבצע תיקונים אם יש צורך בכך (לפעמים בלי לשים לב יכול להיות שיהיה צורך בתיקון ותמיד כדאי לפתוח את המצגת לבדיקה חוזרת).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה