יום שני, 17 באוגוסט 2015

טבעת נישואין



איך לבחור טבעת נישואין מעוצבת ומיוחדת?
גברים ונשים שמעוניינים לבחור טבעת נישואין מעוצבת וייחודית - למשל עם תוספת של אבני חן, עם תוספת של יהלומים, או עם חריטה ותוספות שונות, מוצאים את עצמם לעתים בבעיה. על מנת שהטבעת תהיה כשרה לחלוטין, חובה שהיא תהיה חלקה, עשויה מחומר אחד, וללא תוספות או חריטות. אם אתם מתחתנים בחתונה אזרחית זה לא ממש משנה - אך מה קורה כשאתם רוצים בכל זאת לקיים חתנוה יהודית אורתודוכסית, אבל עם טבעת לטעמכם האישי? יש כמה פתרונות שאפשר למצוא.

לעצב אחרי החתונה
אחד מהפתרונות הטובים ביותר, הוא לבחור טבעת נישואין שיש אפשרות לעצב בהמשך לאחר טקס החופה. אתם בעצם מסכמים עם התכשיטן שהטבעות שאתם רוכשים, לא יהיו הטבעות הסופיות שבהם אתם תשתמשו. תכשיטנים רבים מכונים לכך - הם מוכרים לכם טבעת נישואין אשר לפי ההלכה הן כשרות לחלוטין, ואחרי שטקס החופה יסתיים והרב כמובן יאשר את הטבעות, אתם תוכלו לחזור שוב לתכשיטן, ובלקש ממנו שיבצע את כל השינויים הנדרשים - כולל תוספות של יהלומים, הוספה של חריטה על הטבעות, הוספה של מתכות שונות על הטבעת, וכיו"ב. הדבר כמובן מאפשר לכם ליהנות מעיצוב אישי עבור הטבעת שלכם, ולעבור את טקס החופה בהצלחה.

לקנות שתי טבעות?
יש כמובן אפשרות נוספת, והיא לקנות מראש שתי טבעות שונות. אפשר לקנות טבעת נישואין אחת שתהיה כשרה, וגם זולה יותר (אין כל מניעה לבחור בטבעת פשוטה שלא תעלה לכם הרבה), וכמובן שהטבעת השניה שתבחרו - תהיה טבעת מפוארת ויוקרתית פי כמה. הפתרון מכאן הוא פשוט - בטקס החופה משתמשים בטבעת הפשוטה, ואחר כך עונדים את הטבעות המעוצבות והיוקרתיות. היתרון בשיטה זו, הוא שאתם קונים בבת אחת שתי טבעות, ואל צריכים אחר כך להמשיך אל מקצה שיפורים של טבעת נישואין.  הבחירה היא כמובן לחלוטין שלכם בכל מקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה