יום שני, 17 באוגוסט 2015

עורך דין חוזים



עורך דין חוזים

עורך דין חוזים תפקידו העיקרי והחשוב לעגן כל חוזה תחת דיני חוזים בכך שיתאים לתנאים ולעקרונות עליו הוא מבוסס. חוזה הוא כל מסמך המכיל בתוכו התחייבויות שונות והסברי אכיפה במידה ולא ימומש וחתום על ידי עורך דין שההתמחות שלו בתחום חוזים וקיבל חותמת מטעם בית המשפט על היותו.



למה צריך חוזים

אנשים חותמים על חוזים מתוך בחירה (וגם שלא) ומתוך הצורך להגן על עצמם או להבטיח לעצמם שהצד השני יעמוד בהתחייבויותיו כלפיהם. לחוזה יש סמכות משפטית אך וכאשר הוא חתום על ידי שני הצדדים בנוכחות עדים וגם אם לאו, הוא קיבל חתימה של עורך דין חוזים שרשום כדת וכדין במשרד המשפטים ובבעלותו רישיון בהתאם. בנוסף, מתנוססת עליו חותמת בית המשפט. הפרה של חוזה בידי אחד מהצדדים היא עברה חמורה על החוק ועלולה להביא את אותו אחד שלא עמד בחוזה לעמוד למשפט ולשלם מחיר כבד.


סוגי חוזים למהדרין

סוגי חוזים שכל אחד חתם במהלך שנות חייו, בהם היה גם מעורב עו"ד חוזים הם: חוזה מכירה של דירה, חוזה שכירות של מבנה או דירה, חוזה עבודה בין מעסיק לעובד, חוזה אחיד בעל נוסח קבוע בחוק שמטפל בדברים שגרתיים, חוזה מכירת רכב וכך עוד ועוד.


עורך דין תותח

בשביל לקבל חוזה ממצה שמכיל את כל הסעיפים כפי שמופיע בדיני חוזים חשוב לפנות לאיש מקצוע מהתחום. בחירה נכונה של עורך דין חוזים תהיה לאחר ביצוע בדיקת רקע לגביי אותו עורך דין מומחה לחוזים ולאחר שיש לפחות כמה המלצות התומכות בהחלטה להעסיקו. כמובן שגם עלות שכר הטרחה נלקחת בחשבון ולא פחות חשוב, לבחור בעורך דין מאותה סביבת מגורים בשביל להימנע מהצורך לנסוע ממקום למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה