יום שני, 31 באוגוסט 2015

פורום gmat



כל מי שרוצה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים צריך להגיע לתוצאות גבוהות בתואר הראשון שלו וכן להגיע לתוצאות טובות במבחן GMAT שהוא מבחן יחיד ומיוחד. לתוצאות טובות במבחן אפשר להגיע באמצעות הכנה מוקפדת שחלק ממנה היא כניסה אל פורום gmat ופעילות בה.

אלו שאלות אפשר לשאול בפורום
פורום gmat מאפשר לכל אחד לשאול כל שאלה שעולה לו לראש וקשורה בבחינה. כיוון שהבחינה מחולקת לארבעה חלקים שונים וכיוון שכל חלק יחיד ומיוחד, כל שאלה יכולה להיות רלוונטית. מי שמתחבר לפורום יכול להרגיש בנוח לשאול שאלות כיוון שלכך הוא נועד. הפורום נועד לאפשר למי שמתכונן למבחן להגיע לתוצאות טובות יותר ולכן השתתפות בפורום גם לצורך העלאת שאלות, גם לצורך מתן תשובות וגם לצורך הסתכלות בלבד על השאלות השונות, יכול להביא לתוצאות טובות יותר במבחן.




מי נותן מענה בפורום
את המענה בפורום נותנים מדריכים מקצועיים ומועמדים שמתכוננים בעצמם למבחן. השיתוף בפורום מאפשר לכולם להבין מה עומד לפניהם, להעלות שאלות, להתכונן טוב יותר ולקבל תשובות לדברים שהם לא בטוחים בהם. המענה הניתן בפורום אינו תמיד מענה של מדריכים ולפעמים דווקא כשמועמדים נוספים נותנים מענה הוא מקיף יותר ויעיל יותר כיוון שהשיתוף מעלה סוגיות שלא תמיד עלו.

מדוע כדאי להיות פעיל בפורום
מועמדים אשר עומדים לעבור מבחן GMAT מבינים את החשיבות שלו. חשוב מאד להתכונן היטב למבחן כיוון שהתוצאות שלו יכולות להשפיע על העתיד המקצועי והעתיד הלימודי. דרך כניסה אל פורום gmat אפשר לשאול שאלות שונות ולקבל תשובות ממדריכים וממועמדים נוספים למבחן וחשוב לא פחות, אפשר לבחון מה שואלים שאר המתכוננים למבחן. הסתכלות על שאלות שעולות בפורום יכולה לעזור למועמדים לא פחות מהעלאת שאלות משלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה