יום שני, 31 באוגוסט 2015

מוצרי ריגול



מוצרי ריגול הם מוצרים שעוזרים לבצע מעקב או הקלטה של אנשים. המוצרים מגוונים מאד ויכולים להתאים לשימושים שונים גם במגזר המקצועי וגם במגזר הפרטי. ישנם אנשים שחושבים שרק בעלי משרדי חקירות משתמשים במוצרים לצורך ריגול (או כמובן למען המדינה), אך ישנם אנשים רבים שזקוקים להם והחשיבה שקשה להשיג את המוצרים לא תורמת להם. המוצרים יכולים להיות בתחום הקלטת אודיו, הקלטת וידאו והם יכולים להיות גם מוצרי מעקב. אפשר לראות כי המוצרים השונים משתלבים בחיי היום יום וכי יצירת הקלטה או מעקב לא מחייבת כישרון טכנולוגי יוצא דופן. 




מי צריך מוצרי ריגול
את המוצרים רוכשים כמובן בעלי משרדים בתחום החקירות, אשר מתבקשים לתפוס בוגדים, למצוא נתונים שיכולים לעזור לאנשים מסוימים (כמו למשל בתחום העסקי או אפילו למצוא קרובי משפחה אובדים) או למשימות אחרות. מעבר לאנשי מקצוע, גם אנשים פרטיים מבקשים לרכוש לעצמם מוצרי ריגול לצרכים שונים כמו למשל מעקב אחר מטפלת של התינוק, מעקב בבתי אבות אחר הצוות או המטפל הקבוע, מעקב אחר רכב בחשד לבדיקה ועוד. 

מוצרים שנבלעים בחלל
אחד המאפיינים של המוצרים מתחום הריגול הוא ההשתלבות שלהם בחלל. למשל, מצלמות מעקב יכולות להשתלב בתוך קופסה שחורה באזור הממירים בלי שהיא תיראה חשודה. מכשיר הקלטה יכול להיות בתוך עט ולא להעלות כל חשד שהוא מקליט מישהו.

רכישת מוצרים איכותיים בלבד
אף על פי שאפשר למצוא היום חנויות רבות שמוכרות ציוד ריגול כדאי מאד לשים לב לאיכות של הציוד ולאיכות ההסתרה שלו. מי שלא בטוח איזה ציוד לרכוש ובאיזו צורה כדאי לו שיגיע, מוזמן ליצור קשר עם החנות (אפשר גם עם החנות באינטרנט), לפרט מה הצורך שלו ולבקש סיוע בבחירת הציוד המתאים לו ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה