יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

012 שירות לקוחות



שירות הלקוחות של 012 הוא המקום לפנות אליו בכל שאלה הנוגעת לשירותי החברה. חברת 012 נותנת שירותים בתחום התקשורת מסוגים שונים. החברה נותנת שירותים בתחום התקשורת הבין-לאומית, בתחום האינטרנט והתקשורת הסלולרית. שירות הלקוחות של החברה מאפשר למצטרפים חדשים לקבל מידע על הצטרפות לחברה ומאפשר לטפל בתקלות שונות אם אלו קיימות. פניה אל מוקד שירות הלקוחות של 012 יכולה להתבצע מכל מקום, מהבוקר עד שעות הערב המאוחרות ואפילו בשפות שאינן עברית.

מידע על שירותי החברה
כל מי שמעוניין בכך יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 012 כדי לקבל מידע על שירותי החברה ולהצטרף לשירותיה. הצטרפות לשירותי החברה נעשית בטלפון ואין צורך לצאת מהבית כדי לקבל מידע או כדי להצטרף לשירותים. הנציגים המקצועיים של שירות הלקוחות מכירים את השירותים השונים של החברה ויכולים להתאים לכל אחד את השירותים המתאימים לו לפי אפיון אישי.

טיפול בתקלות
בכל שירות יכולות לקרות תקלות אך בכל הנוגע לחברת 012 יש שירות לקוחות שישמח מאד לתת מענה. לחברת 012 שירות לקוחות הנותן מענה לכל שאלה ולכל בעיה מהר ככל האפשר ובצורה מקצועית. גם בכל הנוגע לתקלות הנציגים יכולים לעזור או לחילופין לקבוע עבורכם טכנאי שיגיע לעזור. בכל מקרה התפקיד של הנציגים הוא לעזור לכם לפתור את התקלה מהר ככל האפשר בין אם זה בכוחות עצמם או דרך הפניה לטכנאי.

שינויים בתנאי השירות
לקוחות החברה יכולים לפנות אל שירות הלקוחות של 012 ולבקש לבצע שינויים שונים בתנאי השירות שלהם. השינויים יכולים להיות בחבילות השונות הקיימות אצלם, הם יכולים להיות קשורים בהחלפת אמצעי תשלום, שינוי כתובת למשלוח חשבונית ועוד. כל שאלה או פניה תתקבל בצורה מקצועית על ידי נציגים שהוכשרו לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה