יום שני, 7 בפברואר 2011

צימרים עם בריכה


עם התפתחותו של ענף תיירות הפנים בישראל ופריחתו של תחום החופשות בצימרים, זוכים היום הנופשים לשלל אטרקציות המעניקות להם חופשה חלומית, אשר בהחלט יכולות להוות תחליף לחופשות האגדיות בתורכיה. למעשה, היום יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות את חופשת הקיץ שלהם באחד מהצימרים בארץ, הן מטעמי ביטחון והן מטעמי חיסכון.

בחירתם היא בצדק, היום ענף הצימרים מציע לנו עולם שלם של חוויות ההופכות כל חופשה סטנדרטית לחופשה חלומית בלתי נשכחת. הרי מה יכול טוב יותר, מצימר ביתי הנושק לנוף ירוק מרהיב, בו תקבלו שירות חם ואוהב, תשכשכו בבריכה פרטית צמודה, תיהנו מציוץ ציפורים ותתענגו על מטעמי בית אותנטיים. 

צימרים עם בריכה  

צימרים עם בריכה – חופשה חלומית
צימרים עם בריכה, זוהי החופשה האולטימטיבית והפופולארית היום בקרב ישראלים רבים. היום, ניתן למצוא לא מעט צימרים עם בריכה בכל חלקי הארץ, ממטולה ועד אילת, המתאימים לכל סוג חופשה ולכל כיס.

בין אם תבחרו להתארח בווילה מפוארת ברמת הגולן עם בריכת שחייה דו מפלסית המשקיפה על החרמון המושלג ובין אם תעדיפו בקתת עץ צנועה בדרום, עם בריכה חצובה בסלע ממנו תראו נוף קדמוני של מדבר יהודה, עדיין תיהנו מחופשה ביתית ואיכותית, שתמלא אתכם באנרגיות חיוביות ותחבר אתכם קצת לאמא אדמה.

צימרים עם בריכה – חופשה עם ילדים
צימרים עם בריכה פרטית יכולים להוות פתרון מעולה לחופשת קיץ משפחתית. אם הילדים מאד רוצים בריכה ואתם לא רוצים לבלות את החופשה שלכם בבית מלון צפוף ורועש, צימר איכותי ופסטוראלי בצפון, למשל, יענה על כל דרישותיכם.

רשת האינטרנט מציעה מבחר עשיר במיוחד של אתרים המרכזים רשימות צימרים, גם כאלה שמתאימים במיוחד לחופשות עם ילדים, כך שתמיד תוכלו בקלות ובמהירות למצוא את הצימר המתאים ביותר עבורכם. צימרים שמתאימים לילדים מציעים שלל פעילויות ואטרקציות חווייתיות לילדים, החל ממשחקי בריכה, פינות משחקים בגינה ועד טיולי טרקטורונים או רכיבה על סוסים. 


צימרים עם בריכה – מסיבות ואירועים
צימרים עם בריכה, זוכים היום לביקושים לא רק בקרב משפחות עם ילדים והישראלים החפצים בחופשת קל"ב מפנקת. צימרים עם בריכה הפכו לאחד הטרנדים הלוהטים בתחום של מסיבות רווקים ורווקות. לרוב, אלה וילות, מעוצבות ברמה יוקרתית המאפשרות לערוך מסיבות בריכה וארוחות ברביקיו, עם מוסיקה, משקאות והפעלות. הן מוצעות להשכרה לערב אחד ויכולות לעלות בין 1,000 שקל לערב ל- 10,000 שקל. מה גם, ניתן למצוא חברות, שבנוסף להשכרת וילה עם בריכה מציעות שירותי הפקה והפעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה