יום שני, 7 בפברואר 2011

כמעט מלאכים


כל מה שרציתם לדעת על התוכנית כמעט מלאכים:

כמעט מלאכים היא טלנובלה ארגנטינאית לילדים אשר משודרת ברחבי העולם כבר משנת 2007. את הסדרה מפיקה כריס מורנה עבור רשת הטלוויזיה הארגנטינאית ובישראל היא משודרת בערוץ הילדים.

אין הורה שלא מכיר את המושג כמעט מלאכים. הילדים של היום אוהבים לראות טלנובלות והם נהנים עוד יותר כאשר כוכבי התוכנית מגיעים ארצה, כך קרה שכוכבי התוכנית הגיעו לכאן לא מעט פעמים.

הסדרה משלבת בתוכה אלמנטים רבים ובניהם שאיבה למימדים אחרים, נסיעה אל העתיד וכדומה. זוהי סדרה בדיונית במקצת אך רובה עוסקת בעלילה של חבורת הצעירים.


על העלילה של כמעט מלאכים :

בעונה הראשונה של כמעט מלאכים אנו מגלים מי זו סיילו מחיקו, היא מלאכית שנמצאה נטושה ביער כשהיא בת עשר בלבד, זוג אנשים מבוגרים לוקחים אותה עמם והם מגדלים אותה בקרקס. היא מגיעה בסופו של דבר לאחוזה של קרן למען ילדים יתומים ושם עובדת כמשרתת, כשהיא לא זוכרת דבר מעברה.

מנהל האחוזה הוא אדם בשם ברטולומה, הוא זה שנטש את סיילו בזמנו בקרחת היער וכל מעיניו מתרכזים ביכולת של הילדים לגנוב עבורו כסף. עליו לחתן את אחותו אך זה שיעד לו להתחתן עם אחותו מתאהב בסיילו.

בעונה השנייה סיילו חוזרת מממד אחר בתור מלאכית. היא חוזרת עם פגיעה בזיכרון ולכן היא גם לא זוכרת מהי המשימה שהוטלה עליה, היא מתאהבת בסלבדור כשהיא לא זוכרת את אהבתה לניקולס מהעונה הראשונה, כשהיא נזכרת בזו היא מוצאת עצמה נקרעת בין שני גברים.

העונה השלישית מספרת על מסע לעתיד הלא נודע, כל אחד מהשחקנים נמצא בעתיד משלו והם כל אחד חווים אותו אחרת. הם מתחילים ללמוד בבית ספר חדש וגם בעונה זו אנו יכולים לצפות להתאהבויות רבות, לסכסוכים בין הדמויות השונות, ולשינויים רבים במהלך העלילה. 

העונה הרביעית שונה לחלוטין מהעונות הקודמות ובה שתי הלהקות של העונה הראשונה והשנייה מתפצלות וכי נוצרות שתי קבוצות חדשות לחלוטין. במהלך העונה יהיו קרבות בין שתי הקבוצות וישנן התפתחויות דרמטיות רבות במהלכה.

למה הסדרה כמעט מלאכים מומלצת?

הסדרה כמעט מלאכים מומלצת לכל הילדים שאוהבים סדרות בדיוניות ומיוחדות. היא גם מתאימה לקבל הצופים שאוהב את השפה הספרדית ואת הניואנסים הקטנים של הטלנובלות הספרדיות. 

כוכבי התוכנית מגיעים אחת לכמה זמן לבקר בישראל ואין ספק שיש להם קהל מעריצים לא מבוטל שנהנה לראות כל הופעה שלהם ולרכוש כל מוצר שהם מייצרים תחת שמם. 

תגובה 1:

  1. הבת שלי פשוט משוגעת על התוכנית הזו. היא צופה בה כל העת דרך אתרי צפיה ישירה וזה לא עובר לה.. לפחות היא ניסתה ללמוד קצת ספרדית בהתחלה אבל עכשיו גם זה לא.

    השבמחק