יום שני, 31 בינואר 2011

חתונות בטבע


חתונות בטבע הפכו בשנים האחרונות לטרנד הלוהט והמבוקש בתחום האירועים בישראל. אנשים מאסו באולמות שמחות רועשים וחנוקים, שלא משאירים רושם על האורחים ומעדיפים לראות סביבם נופים טבעיים במקום מסכי פלזמה נוצצים. למעשה, חתונות בטבע הן פתרון נפלא לחגיגת חתונה בעלת גוון ייחודי. היום קיימות חברות רבות המפיקות חתונות בטבע והמציעות את כל השירותים הקשורים להפקה - בין אם מדובר בחתונה בשמורה של נאות קדומים ובין אם זו חתונה על שפת הים המלח, היום תוכלו למצוא חברת הפקות שתתאים את האירוע לדרישותיכם ולתקציבכם. 

 

חתונות בטבע – אירועים בעלי גוון ייחודי
חתונות בטבע זהו רעיון נפלא לחתונה מקורית ולחוויה בלתי נשכחת, אותה עוברים רק פעם בחיים, כך לפחות מומלץ. עם זאת, הקונספט של חתונות בטבע דורש תכנון ברזולוציה גבוהה יותר והקפדה על כל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, וזו הסיבה שתמיד רצוי להסתייע באנשי מקצוע. היום קיימות חברות הפקה המציעות שירותים של הפקת חתונות בטבע הכוללות את כל הפרטים, ישנן חברות המתמחות רק בתחום אחד של אירועים וישנן חברות שיכולות להעניק לכם יעוץ בארגון הפקה וכיצד בכלל לגשת לנושא כה מורכב.

חתונות בטבע – למה חשוב לשים לב
כשניגשים לארגון של חתונה בטבע יש תחילה לבדוק האם למקום יש גישה לכלי תחבורה והאם יש שם חנייה לרכבים. קחו גם בחשבון את המקום הדרוש למשאיות ציוד הזקוקות לפרוק ולהעמיד את הציוד. כדאי גם לשים לב האם במקום יש חיבור למים ושירותים, ובמידה ואין תדאגו להזמין שירותים ניידים מחברות העוסקות בתחום. בדקו האם במקום יש חשמל או שצריך לדאוג לגנראטורים. אל תשכחו לבדוק עם הרשויות הרלוונטיות כמו מכבי אש, משטרה, קק"ל, רשות העתיקות וכו', זאת מפני שישנם אתרים הדורשים אישור מיוחד. בדקו גם האם יהיה לכם מקום בטוח בו תוכלו להציב את תיבת הצ'קים והכי חשוב, אל תשכחו לדאוג לכיבוד משובח לאורחים.

חתונות בטבע   

חתונות בטבע – כל הרעיונות הפופולאריים
תחום של חתונות בטבע מציע היום מגוון עצום של אפשרויות לחגיגת האירוע המקורי והבלתי נשכח. כך למשל, בגוש משגב אפשר לעשות אירוע בסגנון שבעת המינים, בצומת צלמון ניתן לערוך חתונה בסגנון חאן גלילי, בבנימינה יציעו לכם חתונה במבצר שוני ובנחל ציפורי חתונה בטחנת הקמח המקומית. גם חתונות בשמורת הטבע נאות קדומים וחתונות בספארי ברמת גן, זוכות לביקושים גבוהים בקרב מתחתנים. אומנם ישנם מתחתנים שמעדיפים מקומות בעלי משמעות היסטורית כמו מבצר מצדה במדבר יהודה, הכותל המערבי בירושלים או חומת אנדרומדה ביפו העתיקה.

תגובה 1:

  1. אהלן גיא
    אך כיצד מבצעים "חתונות בטבע" כשאתה נתת כאן השוואה לחתונות בגן אירועים.

    השבמחק