יום שבת, 8 בינואר 2011

צעצוע של גבר


כל מה שרצית לדעת על התוכנית צעצוע של גבר :

הסדרה צעצוע של גבר היא למעשה מיני סדרה בשלושה חלקים על המוח הגברי. את הסדרה מנחה שי אראל, הלא הוא הזוכה של הסדרה "הישרדות 3 - הפיליפינים". שי יוצא למשא חיפוש אחר האגו הגברי ואין ספק שלאחר תוכניות רבות על נשים הגיע הזמן לעשות תוכנית אחת אמיתית ונושכת על גברים. 

התוכנית בודקת נושאים שונים אשר קשורים לגברים והיא שמה דגש רב על נושאים שמעסיקים גברים באמת. מדובר על שלושה פרקים כאשר בכל פרק שי יבחן את המכנה המשותף לו ולגברים אשר נמצאים בסביבתו. הוא יקיים התייעצויות עם פסיכולוגית שתיתן לו נקודת מבט מדעית על ההבדלים הגדולים בין נשים לגברים.
צעצוע של גבר

מה יקרה בפרקים השונים של צעצוע של גבר ?

הסדרה צעצוע של גבר עוסקת בכל פעם בנושא אחר. בפרק הראשון של התוכנית בוחנים את התחרותיות בין הגברים. שי יתייעץ עם הפסיכולוגית, ייכנס לזירה עם אלוף ישראל באומנויות לחימה משולבות, יפגוש את שחקן הכדורגל חיים רביבו וירכב עם חבורת אוהבי הארלי.

בפרק השני שי מתמקד בקשר שבין הגבר ובין המכונית שלו. הוא יפגוש מומחה לנהיגת מרוצים ויבקר את השף חיים כהן לו אהבה גדולה במיוחד למכוניות שלו. הוא גם יוצא ומגלה את עולם השדרוגים המוטוריים.
בפרק השלישי שי עוסק באוספים. הוא מדבר על יגאל שילון ועל אהבתו הגדולה לסיגרים, פוגש אספן רכבות ומגלה את עולם היינות באמצעות אוסף יין גדול במיוחד. 

בסופו של דבר כל פרק יעסוק בנושא אחר אך הם כולם יחד יעסקו באותו הנושא הכללי : דברים שמעסיקים גברים.

מדוע כדאי לראות את צעצוע של גבר ?

הסדרה צעצוע של גבר כאילו עוסקת שוב באותם הנושאים בהם כבר עסקו פעמים רבות כל כך קודם. אך בכל זאת, אנחנו מדברים על תוכנית שנותנת לנו נקודת מבט קצת אחרת על עולם הגברים. אולי זה בגלל ששי מספק לנו את נקודת המבט האישית שלו שנותנת לנו לראות כיצד הוא רואה בעצמו את עולם הגברים, אולי אלו השיחות האינטימיות עם הפסיכולוגית, אולי השאלות הרבות שעולות בתוכנית ואולי זו רק הנגיעה הבלתי מפוחדת בנושאים אלו רק מנקודת מבט שרוצה באמת להבין. 

מה שבטוח, התוכנית מצליחה למרות הקלישאות הרבות שלה לעורר בנו ששאלות מסוימות ואין ספק שהיא שופכת מעט אור על נושאים מסוימים שמעסיקים גם גברים וגם נשים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה