יום שני, 24 בינואר 2011

נתנאל הכהן



נתנאל הכהן בן 43 נכדו של ר' יוסף זצוק"ל מירושלים, הינו מומחה בקבלה. נתנאל הכהן ניחן ברוחניות עמוקה וכושר יוצא דופן להבנת תורת הנסתר - נומרולוגיה וגורלות. את תחילת דרכו בעולם המיסטיקה  חווה נתנאל הכהן כאשר נתגלתה אליו רוחה של סבתו זיכרונה לברכה. 

ספרי נתנאל הכהן

מאז ועד היום  ממשיך נתנאל הכהן ללמוד ומנסה להעמיק בספר הזוהר. נתנאל נעזר פירושו הצדיק דניאל פריש, ומספרים כי נתנאל הכוהן ממשיך וניפגש תכופות עם הרב ראובן וממשיך להתעמק בלימודי התורה. נתנאל הכהן הינו יועץ רוחני וקבלי ומשתמש בידיעותיו ובקשריו על מנת לייעץ ולעזור ולשפר את חייהם של בני אדם. נתנאל הכוהן הינו איש תקשורת ידוע והוא מרבה להתראיין, לפרסם מאמרים וספרים, ולייעץ לציבור הרחב ברדיו ובטלוויזיה.

נתנאל הכהן - ספרים

נתנאל הכהן פרסם במהלך השנים מספר ספרים המגוללים את דרכו, לימודיו, תובנותיו ודרכי הטיפול. ספרו הראשון "המלאך נתנאל" יצא לאור בשנת 2002 ומאז נמכר בעותקים רבים מדי שנה. בספר ניתן למצוא עצות וטיפים לחיזוק מגוון תחומי החיים: פריון, זוגיות, עסקים וכדומה. 

ספרו השני נקרא "טיפ טיפה טיפים" כשהעיקר בו הוא למידת המודעות העצמית ויסודות הרוחניות העצמית. ספרו השלישי נקרא "סודות הקבלה המעשית" והספר הרביעי בסדרה נקרא "ספר האוצר" שהוא ספר תפילות. 

נתנאל הכהן – תוכנית הרדיו 

נתנאל הכהן מגיש את תוכנית הרדיו הפופולארית "אור הקבלה" ברדיו לב המדינה. התוכנית אור הקבלה הינה תוכנית יומית העוסקת בנושאי מיסטיקה וקבלה ומשודרת בימי א-ד בשעות הצהריים בין 12-14. נתנאל הכהן משתמש במתת כישרונו וקשריו בעולמות הנסתר וידיעותיו  הרבות בתחומי הקבלה, הנומרולוגיה והגרלות ומייעץ למאזיניו בנושאי זוגיות וזיווגים, עין צרה, קללות, פתרון חלומות ועוד. 

נתנאל הכהן

מאזיני התוכנית מוזמנים לכתוב ולשלוח שאלות ולהעלות בעיות ולהתייעץ עם נתנאל הכהן ואכן בכל יום מגיעות למערכת התוכנית עשרות פניות ובקשות להתייעץ בשידור עם נתנאל. לתוכנית הרדיו יש רבבות מאזינים קבועים ובמשך השנים אלפים כבר שיפרו את חייהם בתחומים שונים ומגוונים.

נתנאל הכהן- הרצאות 

 נוהגים להקשיב לתסכיתיו של נתנאל הכהן. מרגשים כי דרך הקבלה מסייעת לכם להגיע למקומות טובים וגבוהים יותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד מנתאל הכהן לקבל עוד עצות לשיפור הלחיים לפתיחת מזלות ומחפשים פיתרונות לכול מיני סוגים של בעיות, ומענות. ניתן להגיע להרצאותיו בנושאי  בנושא המיסטיקה והרוחניות. ניתן גם להזמין את נתנאל הכהן להתארח ולהרצות במושאים אלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה