יום ראשון, 2 בינואר 2011

טיול לספרד

החלטתם שאתם רוצים לטוס לספרד ? בחירה מצוינת. עכשיו כל מה שנותר לכם הוא ליהנות. ספרד הנה היעד התיירותי מספר אחד אחרי צרפת, בכל שנה מגיעים אליה מאות מיליוני תיירים מכל רחבי העולם וזאת משום התרבות הייחודית, השפה היפה, הנופים המדהימים וכמובן התרבות אשר נמצאת בראש סדר העדיפות.

טיול לספרד הוא טיול בו יהיו משולבים המון אלמנטים של אומנות ותרבות שכן מדובר על מינה אשר הצמיחה מתוכה המון סופרים וציירים גדולים כגון סלבדור דאלי ופיקסו. ניתן למצוא בכל רחבי המדינה מוזיאונים ייחודיים אשר מנציחים את התרבות העשירה במדינה ואין ספק כי סיור בהם הופך את הטיול למעשיר במיוחד. 

טיול לספרד  - פירנאים
 היכן מומלץ לטייל כאשר עושים טיול לספרד ?

למרות שמדריד הנה בירת ספרד, דווקא העיר ברצלונה אשר נמצאת בבל הארץ קטלוניה הנה החלק התיירותי ביותר של ספרד. טיול לספרד אינו טיול אם הוא אינו כולל ביקור בעיר הייחודית והצבעונית הזו שבה כבר הבינו מזמן שתיירות היא חלק בלתי נפרד מנוף העיר. אם תעשו טיול בעיר תוכלו ליהנות מאדריכלות ייחודית, מרובעים צבעוניים ורבעים גותיים, מאזורים שלמים של קניות ושווקי אוכל, פסטיבלים ברחוב, בתי קפה ייחודיים, מזרקות, נגני רחוב, מוזיאונים, מרכזי תרבות, מועדונים, סיורים וכדומה.

לא הרחק משום נמצאים האיים כגון האי איביזה. אלו נחשבים איים ייחודיים שכן כל תכלית החיים בהם קשורה בסופו של דבר בבילויים. אל איים אלו מגיעים בכל שנה תיירים מרחבי העולם וזאת כדי לבלות כמה ימים של שכרון חושים, מסיבות, ספורט ימי והנאה. 

הרי הפירנאים הם גם כן חלק בלתי נפרד מטיול בספרד ומאוד מומלץ להגיע אליהם ולראות כיצד ילידי המקום מנהלים את חייהם כאשר הם למעשה מנותקים מכל שאר ספרד בצורה מוחלטת וניתן לראות זאת בתרבותם, בלבושם ואף בשפתם.

מה חשוב לדעת על טיול לספרד ?

טיול לספרד ניתן לעשות לבד או במסגרת של טיול לספרד מאורגן. יש יתרונות וחסרונות לכל אחד מסוגי הטיולים כאשר היתרון הברור של הטיול המאורגן הוא היכולת ליהנות מהטיול ללא הטרחה שבארגונו וללא דאגות מיותרות אשר קשורות בו. החיסרון הברור שלו הוא שאין לכם זמן בו אתם יכולים ליהנות לבד מהטיול. 

טיול לספרד


יש לבחור מסגרת טיול אשר מתאימה לכם באופן ספציפי ולנסות לערוך תקציב ולעמוד בו לאורך הטיול. מומלץ מאוד לקרוא חומר על ספרד ולרכוש מבעוד מועד מפה עדכנית וזאת כדי שתוכלו להתמצא בה ביתר קלות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה