יום שלישי, 11 בינואר 2011

עומר שושני


עומר שושני מייסד BOX24

חברת
BOX24 היא חברה מעניינת וייחודית הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת המהפיכה שהיא מחוללת. החברה משנה באופן מהותי את האופן בו מיעוטים שונים בכל העולם צורכים תכנים ברשת ובטלוויזיה. לא עוד התפשרות על תכנים, דילוגים בין המחשב לרשת וניתוק מהתרבות במדינת היעד אלא חבילה טכנולוגית שמאפשרת להרגיש בבית מכל מקום בעולם.

מיעוטים ברחבי העולם
קיימות לא מעט קבוצות מיעוטים ברחבי העולם, אשר מעוניינות לקבל דרך הטלוויזיה תכנים ייחודיים ממדינות המקור שלהם. ההודים בבריטניה הם דוגמא מצוינת לכך. את ההודים לא מעניין לראות רק תוכניות בריטיות אלא חדשות ותוכניות ריאליטי הודיות. ההודים הם דוגמא מצוינת למיעוט השומר על המסורת שלו ועל השפה שלו. הפלטפורמה של BOX24 מספקת להודים בבריטניה כלי לצפות בתוכניות לווין בצורה חיה, לצרוך תוכן VOD הודי מקורי, לצפות בסרטונים הודים מהרשת, לשמוע תוכניות רדיו הודיות ופשוט להרגיש כמו בניו-דלהי.



עומר שושני מוביל את המייזם

עומר שושני הוא המייסד של BOX24. ביחד עם צוות מנצח הכולל בתוכו את שרון גולדמן, משה שלונסקי ויוסי סוניס החברה מתכוונת להטמיע את מוצריה ברחבי העולם. את החוויה שחוווים ההודים בבריטניה חווים עוד הרבה מיעוטים ברחבי העולם. עומר שושני זיהה הזמנות עסקית לייצר ערך למיליוני צופי טלוויזיה וגולשי אינטרנט ברחבי העולם. הפלטפורמה הייחודית רלוונטית כמובן גם עבור הציבור היהודי בגולה. בין אם אלו יהודים שומרי מסורת בלונדון או ישראלים בארה"ב.

עומר שושני אינו חדש בתעשיית שידורי האינטרנט. הוא מכהן כיום כבעלים ודירקטור במספר חברות בתחום המדיה, שידורי אינטרנט ותקשורת. בנוסף לכך, יש למר עומר שושני רקורד מרשים במה שקשור לשיווק בכלל ושיווק בינלאומי בפרט. בזמנו הוא זה שהוביל את מחלקת המכירות והייצוא של חברת טמבור (ענקית הצבע הישראלית). חברת BOX24 היא כיום אחד המיזמים הראשיים של הקבוצה בראשה עומד עומר שושני.

חברות שמייצרות ללקוחות כל כך הרבה ערך מוסף, סופן להצליח ולחדור לשווקים רחבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה