יום ראשון, 16 בינואר 2011

צימרים עם בריכה


אתם מתכננים נופש בגולן או בצפון וחולמים על חופשה מיוחדת בה לא תצטרכו לעשות הרבה כדי להעסיק את הילדים, אתם יוצאים עם החברים לטיול לסוף השבוע וכל מה שאתם רוצים זה לבלות אתם, לרבוץ ולעשות על האש. המיקום המושלם בעבורכם הוא צימר עם בריכה.

שכירת צימר עם בריכה הופכת את החופשה לייחודית, רק תארו לעצמכם אתכם משתזפים ומנמנמים כשהילדים משתוללים להם כל היום וכל הלילה בבריכה. תארו את התענוג הגדול ביציאה מהצימר בבוקר מוקדם כשחם בקיץ ולקפוץ היישר אל תוך הבריכה.

איזה סוגים של צימרים עם בריכה קיימים ?

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של צימר עם בריכה אך ניתן לקטלג אותם לשני סוגים עיקריים והם צימרים עם בריכה משותפת וצימרים עם בריכה פרטית. מה ההבדל בניהם ? הכול.
צימר עם בריכה משותפת תצטרכו לחלוק עם אחרים ולקחת בחשבון כי מי שתחלקו עמו את הבריכה לאו דווקא יהיה חביב בעינכם. מאידך, זו יכולה להיות חוויה נהדרת לילדים במידה והם חולקים את הבריכה עם ילדים נוספים.


צימרים עם בריכה פרטית נחשבים מן הסתם ליקרים יותר והם מן הסתם גם נדירים יותר. פעמים מעטות תתקלו בצימר פרטי לו בריכה משלו אך גם זה קיים כיום ולכן אם הדבר חשוב לכם הקפידו לחפש אותו. פעמים רבות ניתן לראות כי צימרים עם בריכה פרטית תפוסים זמן רב מראש ולכן מומלץ להקדים ולהזמין מקום מראש.

כיצד יש לבחור צימרים עם בריכה ?

אז דיברנו על העדפות אך עכשיו יש לדבר על הדברים החשובים – המחיר. כאשר אתם ניגשים לבחור צימר עם בריכה קחו בחשבון שהמחיר לא יהיה זול. עם זאת, יש דרכים להוזיל את המחיר. בתקופות הקיץ ובייחוד בסוף השבוע ובחודשים יולי ואוגוסט המחירים בשמיים וזאת משום שכולם מעדיפים צימר עם בריכה וכולם גם בחופשה.
אם אתם רוצים להוזיל את המחיר קחו בחשבון שבתקופת הסתיו המחירים יורדים פלאים אך עדיין חם וניתן ליהנות מהבריכה ממש כמו בקיץ. אם תזמינו מספיק זמן מראש יכול להיות שתיהנו מהנחה נוספת.

ובעניין המחיר חשוב לציין שבכל מקרה, צימרים משותפים תמיד יהיו זולים יותר מצימרים פרטיים. כמו כן, חשוב לדעת שמיקום הצימר, קרבתו לאטרקציות באזור, גודלו ויוקרתו משפיעים גם כן על המחיר ולכן יש לבחון את כל הפרמטרים הללו ואז לבצע את השוואת המחירים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה