יום רביעי, 16 בפברואר 2011

הישרדות 6


כל מה שרציתם לדעת על הישרדות 6:

כבר החלו הליהוקים לתוכנית הישרדות 6 ואין ספק כי עונה זו צפויה להיות עונה מסקרנת בה ניחשף לדמויות חדשות אשר ילוו את הטלוויזיה שלנו לאורך זמן. אנו יכולים לראות כי העונות הקודמות של התוכנית הישרדות הצליחו להוליד סלבס רבים כגון דן מנו, נעמה קסרי, נועם טור, מרינה קבישר וויקה פינקלשטיין.

התוכנית הישרדות הפכה להיות קרש מקפצה רציני בתחום הבידור וכיום רבים משתתפים בתוכנית כדי לזכות בחשיפה לציבור. בשנת 2008 מושיק לפיץ התמודד לראשות המועצה סביון וזכה, אין ספק כי הפופולאריות שלו עלתה מאז השתתף בתוכנית.


מה יקרה בתוכנית הישרדות 6?

כמו בכל התוכניות אשר קדמו לתוכנית הישרדות 6, התוכנית תהיה מבוססת על הפורמט האמריקאי ובמדינות רבות אחרות. בכל עונה מינם, גזעם ומוצאם של המשתתפים משתנה, אין להם כל קשר מוקדם האחד עם השני והם נשלחים לאי בודד. באי הבודד הם נדרשים לחיות תקופה מסוימת ובמהלכה הם צריכים להשתתף בתחרויות שונות אשר קובעות מי נשאר ומי מודח, מי מוגן ומי לא וכמובן מי זוכה בתגמולים שונים לאורך המשחק.

ישנה חלוקה לשתי קבוצות אשר מתחרות זו בזו, נכרתות בריתות וישנן התאגדויות אשר שומרות על אנשים בתוך המשחק, רבים יוצאים מהמשחק כי הם לא היו חלק מקבוצה מסוימת או משום שקבוצה החליטה פה אחד שאפשר לוותר עליהם. לקראת מחצית הדרך הקבוצות מתאחדות ואז כולם מתחים נגד כולם, כאשר חלק גדול מהבריתות שנכרתו נשארים וחלק מופרים.


למה כדאי לראות הישרדות 6?

את התוכנית הישרדות 6 כדאי לראות כי מדובר בתוכנית שיכולה לדבר לקהל יעד נרחב. קודם כל מדובר בקאסט מעניין ויפה בדרך כלל. אנו יכולים לראות כי רבים מבוגרי התוכנית פונים לדוגמנות והנחייה לאחר מכן הופכים לטאלנטים. כיף לראות את אותן הדמויות בתחילת דרכן.

התוכנית מלאה במתח, תחמנות, שקרים וכמובן גם רגעים מרגשים של חברות אמיצה, הקרבה וגם תחרות. התחרות משלבת בתוכה אלמנטים רבים אשר גורמים ללא מעט חיכוכים. המשתתפים מוצאים עצמם פעמים רבות רעבים, מתחרים עד קצה גבול היכולת, נלחמים על שמם הטוב, נלחמים להישאר וגם נלחמים שיאהבו אותם.

בסופו של דבר אהבת הקהל אינה משנה הרבה בתוכנית ולכן צריכים המשתתפים לדאוג לאהבת חברי הקבוצה האחרים ועובדה זו מוציאה מרבים מהם את הצדדים המכוערים ביותר באישיות שכן לא תמיד הם עושים שימוש בדרכים כשרות.

תגובה 1:

  1. דבר אחד לא כל כך ברור לי פה וזה הרעב שהם מדברים עליו כל הזמן. נו בחייאת! הרי יש לכם כאן בית ספר לדוגמנות! לא איזה חבורה של לוחמים, אתם רוצים להגיד לי שהם רעבים לפת לחם ולקערה של אורז? אני בספק

    השבמחק