יום שני, 7 בפברואר 2011

מרפאת מטיילים


בחיי היום יום שלנו, כשאנו קמים בבוקר לעבודה, מבלים את רוב שעות היום במשרד, יוצאים לסיבוב שופינג בקניון וחוזרים למשפחתנו האהובה, קיים איזון הרמוני בינינו לבין הסביבה. אך כאשר אנחנו בוחרים לעבור לסביבה אחרת, שלא מוכרת לחיידקים ה"ביתיים" שלנו, יכולה להיווצר בעיה.

כך למשל, ביקור בארצות רחוקות מעולם השלישי, אכילת המזון המקומי שתיית מים לא מוכרים לגוף עלולים לסכן את בריאותינו. זו הסיבה שהעברת מחלות וזיהומים על ידי המטיילים נחשבת לסכנת חיים ממשית המוכרת בכל העולם. את הסכנה ניתן למזער באמצעות נקיטת אמצעי זהירות לפני הטיול ובמהלכו ובשביל זה, כמעט בכל עיר בעולם, ניתן למצוא מרפאת מטיילים אמפאתית

מרפאת מטיילים – חיסונים לפני הטיול 
עם התפתחותו של ענף התיירות בעולם ובישראל בפרט, מרפואת מטיילים הפכה למושג מוכר ופופולארי. מרפאת מטיילים מציעה למטיילים את כל השירותים הבריאותיים הקשורים לרפואה מונעת. לרוב, אלה הן חיסונים נגד מחלות זיהומיות שונות שמקבלים המטיילים לפני הטיול: מלאריה, צהבת, אנופלס, שפעת העופות, וכו'.

במסגרת החיסונים שמציעה מרפאת מטיילים ניתן גם לקבל יעוץ בהרכבה של חבילת חיסונים בהתאם למדינה אליה נוסעים. בנוסף, אפשר לקבל הדרכה למניעת מחלות זיהומיות במדינות אקזוטיות ובמדינות העולם השלישי. כל החיסונים כמובן מתבצעים באישור של משרד הבריאות.
מרפאת מטיילים  

מרפאת מטיילים – חבילת חיסונים אישית
במסגרת קבלת חיסונים במרפאת מטיילים, רופא המרפאה מרכיב עבור כל נוסע את חבילת החיסונים האישית שלו, בהתאם למצבו הרפואי של המטייל ובהתאם למצב התברואה במדינה אליה הוא נוסע לטייל. בנוסף, המטיילים מקבלים מהרופא מרשמים לטיפול עצמי למקרה הצורך.

לאחר קבלת החיסונים מרפאת מטיילים בה ביצעתם את החיסונים נותנת למטיילים פנקס חיסונים הבינלאומי, אותו חשוב מאד לקחת לטיול ולהציג לרופא במקרה הצורך.

מרפאת מטיילים – איפה ניתן למצוא
תחום של רפואת מטיילים מציע היום המון אפשרויות לכל העומד לצאת לטיול. אחרי חיפוש קצר באינטרנט תוכלו בקלות למצוא מרפאת מטיילים הכי קרובה לביתכם או מרפאה שתעניק לכם את השירות הטוב והכולל ביותר.

ישנן מרפאות מטיילים פרטיות, מרפאות של קופות חולים ומרפאות של בתי חולים: מרפאת תל השומר, אסף הרופא, מרפאה של קופת חולים כללית, מכבי או מרפאת מטיילים של רשת "למטייל". מה שחשוב לזכור כי על אף חשיבותם הקריטית, החיסונים שניתנים למטיילים לפני הטיולים אינם מבטיחים להם 100% הצלחה ויש לשמור על כללי היגיינה ולהיות ערניים בכל הקשור למחלות וזיהומים במקום בו אתם מטיילים ושוהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה