יום רביעי, 16 בפברואר 2011

פסטיגל 2011


כל מה שרציתם לדעת על פסטיגל 2011:

המופע המרכזי של חנוכה חוגג 30 ואין ספק כי חגיגה זו תהיה בלתי נשכחת. לכבוד חגיגות השלושים אנו יכולים לצפות ללא מעט הפתעות ולהשקעה גדולה של ההפקה. בפעם הראשונה בהיסטוריה הזמרת ריטה מתכוונת לקחת חלק בפסטיגל ולעלות על הבמה כאחד העם ולשיר ממיטב שיריה – תענוג לילדים ולהורים כאחד. ריטה אף תיקח חלק בלתי נפרד מהמופע ותגלם את אחת הדמויות המשניות.
פסטיגל 2011 יהיה מיוחד ומושקע כמו כל שנה אך הפעם אנו יכולים לצפות ולראות הפקה כמותה עוד לא ראינו. במופע יהיו משולבים רקדנים רבים ומופעי קרקס מרהיבים מהם כל המשפחה יכולה ליהנות.


מה תהיה עלילת פסטיגל 2011?

עלילת פסטיגל 2011 מתמקדת במוזיאון כוכבי האנושות. במוזיאון זה מתעוררות לילה אחד כל הדמויות והן מקיימות מסיבה אחת גדולה. באותו הלילה ילד מוכשר בשירה וניגון וילדה חובבת היסטוריה הולכים לאיבוד במוזיאון ופוגשים את כל אותן הדמויות.

באותו מוזיאון יש מנהל מרושע אשר רוצה לגזול את היכולות והכישרונות של הכוכבים במקום וכל זאת כדי שהוא יוכל להפוך ולהיות האיש הנערץ ביותר בעולם.

פסטיגל 2011 נקרא גם לילה מטורף וזה בדיוק מה שיקרה בפסטיגל. הילד והילדה חווים את הלילה המטורף והמיוחד ביותר בחייהם, הם פוגשים את הדמויות הנערצות והגדולות ביותר בהיסטוריה של העולם, הם נהנים ממפגשים מסקרנים ומיוחדים עם להטוטנים, זמרים ורקדנים.

על הדמויות והשחקנים של פסטיגל 2011:

הדמויות המרכזיות הם הילד והילדה. את הילד יגלם יון תומרקין ואת הילדה תגלם מאיה שואף. את הדמות של המנהל המרושע יגלם צביקה הדר ואין ספק כי הוא צפוי להיות מנהל מרושע ומצחיק כאחד.

בפסטיגל תשתתף גם הזמרת ריטה ואין ספק כי זוהי אחת ההפתעות הגדולות והנעימות של פסטיגל זה. ריטה תשיר משיריה ואף תגלם דמות של מוזה פטרונית אשר מדריכה את הכוכבים במוזיאון.

זה די ברור, פסטיגל 2011 בלי "מה קשור" זה לא פסטיגל... ולכן שלישיית מה קשור יגלמו שלושה שרתים שרוצים להצליח בגדול אבל בינתיים הם צריכים להסתפק בניקיון המוזיאון והתבוננות על המופעים ועל הצלחתם ההיסטורית של אחרים. השלישייה כדרכה מתוכננת להיות מצחיקה במיוחד.

אמיר פיי גוטמן יהיה הודיני הקוסם הגדול, הוא אף למד כמה קסמים מקצועיים כדי לגלם את התפקיד. טל מוסרי ורוני ואני יגלמו את נפוליאון ואת ג'וזפין. עוז זהבי יגלם את בילי הנער שהיה האקדוחן המהיר ביותר במערב. רוני דלומי תגלם את שחרזה, הרי היא מלכת אלף לילה ולילה. יון תומרקין יהיה אלכסנדר מוקדון שכבש כבר חצי מהעולם והו עוד לא בן 20 ובנוסף אנו יכולים לצפות לקסמים, הצגות, ריקודים, אלים, נסיכות, חיילים ועוד המון. 



2 תגובות:

  1. שלום רב לגיא הכותב המאמר. קראתי את המאמר הנוחכי וחייבת לציין שפסטיגל הולך להיות בלתי נשכח.. או “לילה מטורף” כפי שהזכרת בשם הנוסף . כיוון שזה נישמע מדליק, מעניין וסביר להניח הכתבה הקפיצה עוד מלא אנשים שקראו. רק נשאלת שאלה הבאה: מתי מתרחש הדבר? :) אשמח לבקר..

    השבמחק
  2. מופע היה שמח מאוד! ילדים התלהבו מדמויות צבעוניות! הייתה עלילת פסטיגל מדהימה ומתאימה לכל המשפחה!

    השבמחק