יום שבת, 6 ביוני 2015

שירות הלקוחות של רמי לוי



שירות הלקוחות של רמי לוי זמין עבורכם שישה ימים בשבוע ובשעות הנוחות לכם. אם אתם לקוחות של רמי לוי תוכלו לפנות בעת הצורך לשירות הלקוחות אם ברצונכם להעיר הערה או לשאול שאלה. שירות הלקוחות של רמי לוי זמין עבורכם כשהמטרה היא לסייע לכם בכל עניין שנראה לכם רלוונטי. השירות מקצועי, ענייני ונועד לסייע לכם לקבל מענה אישי ברמה גבוהה.

פניה למתעניינים בשירות
ישנן פניות רבות אל שירות הלקוחות של רמי לוי מאנשים שעוד לא לקוחות של רמי לוי, אך מעוניינים להיות כאלה. כיוון שרמי לוי נותן פתרונות בתחומים שונים, חשוב שהשירות יידע לתת מענה על כל התחומים והוא אכן עושה זאת. דרך נציגים מיומנים אשר מכירים את שירותיו של רמי לוי ואת הסניפים השונים אפשר לקבל מענה. ישנם אנשים אשר מעוניינים למשל לדעת היכן אפשר לקבל את השירות של רמי לוי ופונים למרכז השירות שם הם נעזרים במוקדנים המקצועיים.

למידע נוסף לחת כאן – רמי לוי שירות לקוחות

לקוחות של רמי לוי תקשורת
רמי לוי תקשורת מציע שירותים סלולריים אטרקטיביים. כל מי שמתעניין בקבלת מידע על אודות השירות, החבילות השונות הקיימות או כיצד להפעיל את המכשיר לאחר רכישת סים, יפנה אל שירות הלקוחות של רמי לוי. גם אנשים אשר מתעניינים בשירותים מיוחדים כמו למשל מידע על מסלולים שומרי שבת או אפשרות לבצע טרייד אין למכשיר הקיים שלהם, יוכלו לפנות אל שירות הלקוחות ולקבל את המידע הרלוונטי להם.

פניה בקלות ומכל מקום
שירות הלקוחות של רמי לוי ניתן בשעות נוחות ומכל מקום שתרצו. אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות מכל טלפון, גם בזמן ההפסקה בעבודה או לאחריה בשעות אחר הצהריים. הזמינות הגבוהה היא חלק בלתי נפרד משירות טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה