יום שישי, 12 ביוני 2015

איך מתכוננים לטיולים מאורגנים לברזיל?



טיולים מאורגנים לברזיל יכולים להיות חוויה מרגשת המתאימה לכל הגילאים. תרמילאים צעירים, בני זוג וגם משפחות עם ילדים נהנים כיום ממגוון רחב של טיולים. ההכנה לקראת הטיול היא מינימאלית היות ואין צורך באשרות כניסה. חשוב רק להגיע לשדה התעופה עם דרכון בתוקף ולעקוב אחר הנחיות החברה המארגנת. בנוסף, כדאי לארוז בגדים קלים וציוד המתאים לגשם במידה והטיול נערך באיזורי האקלים הגשומים. העונה הקרירה יותר נמשכת בברזיל בין החודשים יוני לאוגוסט ובה הטמפרטורה הממוצעת היא 24 מעלות.

המטבע בברזיל נקרא ריאל והשעון מפגר אחרי ישראל ב-4 שעות בחורף וב-5 שעות בקיץ. מבחינת חיסונים, אפשר להתייעץ עם נציגי משרד הבריאות. חברות הנסיעות לא אמורות לתת הנחיות בנושא זה. לשכות הבריאות המחוזיות מספקות מידע מלא על חיסונים והיערכות בריאותית לקראת טיולים מאורגנים לברזיל. 



תחבורה, שתייה וקניות
מי שמזמין טיולים מאורגנים לברזיל מבטיח ניצול אופטימאלי של הזמן הפנוי. התחבורה בברזיל מבוססת על נמלי הים המקושרים במעבורות ובסירות, מערכת הכבישים טובה ורוב התנועה הבינעירונית מתבצעת באוטובוסים. יחד עם זאת, בטיולים מאורגנים לא צריך לבזבז אנרגיות על תכנון התחבורה. הטיול כולל ארגון מראש של מעברים בין שדה התעופה לבתי המלון ובין המלון לאטרקציות ולפעילויות.

כדאי לשתות במהלך השהייה בברזיל מים מינרליים מבקבוקים סגורים בלבד. האספרסו במדינה נחשב מצוין וכך גם הבירה והליקר. מבחינת קניות, רצוי להשאיר מקום בתקציב לרכישת מוצרי אופנה ואור בערים הגדולות. אפשר כמובן לנצל את הסיורים המאורגנים כדי לקנות מזכרות ולהביא לארץ פריטים ייחודיים.
לסיכום, הכנות לקראת טיולים מאורגנים לברזיל מתבצעות מספר שבועות לפני הנסיעה. טיולים מאורגנים לברזיל מציעים יתרונות רבים ועם הכנה יסודית אפשר אפילו לשדרג אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה