יום שישי, 12 ביוני 2015

מרכזיות IP חדשות



מרכזיות IP חדשות מציעות לעסקים ולארגונים שפשוט לא היו בעבר. כלומר, כאשר עולה שאלה אצל עסק שיש לו מרכזייה אם כדאי לו להחליף אותה במרכזייה חדשה התשובה היא שעליו לבחון את האפשרויות החדשות המוצעות לו. בעבר, מרכזיות IP הציעו ניתוב שיחות והקלטת שיחות (ולעתים גם העלאת השיחות לענן) והיום הן מציעות להעלות את כל השיחות לענן באופן קבוע, ליצור ספרייה מסודרת של כל השיחות המוקלטות ובנוסף לכך הן מציעות אבטחה ברמה גבוהה מאד.

אבטחה – האתגר של כל עסק
כל עסק אשר מחזיק במידע על לקוחותיו צריך לקחת אחריות על המידע שיש ברשותו. מאז פתרונות אחסון המידע עלתה בעיית אבטחה. עסקים רבים נפרצו ומידע על לקוחות זרם החוצה, מה שסיכן לא רק את הלקוחות ופגע בפרטיות שלהם אלא גם פגע בעסקים שסבלו מתדמית של חוסר אמינות. הפריצות התבצעו גם כשהעסקים שמרו את המידע על שרתים פנימיים וגם כשהם שמרו את המידע על גבי הענן. מרכזיות IP חדשות מעניקות רמת אבטחה גבוהה מאד אשר מבטיחה שמירה על הלקוחות ומכאן שגם על מוניטין העסק.




לראות צעד קדימה
התפקיד של החברות המעניקות שירותי מרכזיות IP חדשות הוא לראות צעד קדימה עבור החברה ולהעניק לה את כל מה שהיא צריכה כאן ועכשיו ולהציע לה שירותים שישדרגו את רמת השירות שלה. מרכזיות IP חדשות יכולות לתת פתרונות לכל מערכת שתרצו ולתת שירותים גם לשיחות המתבצעות בסלולר.

בכל מקום בעולם
מרכזיות IP חדשות נותנות את השירות וההגנה שלהן בכל מקום בעולם. כלומר, הלקוח יכול להתקשר אל העסק מישראל אך המענה יכול להיות בצד השני של הגלובוס ועדיין כל המידע יישמר בצורה מאובטחת ויהיה מוגן כך שכולם ירגישו בטוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה