יום שישי, 12 ביוני 2015

קורס gmat 2015



קורס gmat 2015 הוא קורס שפונה לבוגרי תואר ראשון או מסיימי תואר ראשון אשר רוצים לגשת אל לימודי תואר שני במנהל עסקים. הקבלה ללימודי התואר השני מותנית בציונים טובים של התואר הראשון וציונים טובים במבחני GMAT. מבחני GMAT אלו מבחנים אשר מתקיימים בשפה האנגלית בלבד והם מורכבים מארבעה חלקים. כל חלק ידוע מראש מבחינת הנושא שלו, האורך והזמן המוקצב לו ובין החלקים מקבלים הנבחנים שמונה דקות הפסקה. המבחנים יכולים להיות מלחיצים מאד כיוון שהתוצאות משפיעות על העתיד האקדמי והמקצועי של הנבחן. כדי לגשת למבחן מוכנים ישנו קורס gmat 2015 שמלמד לעבור את המבחן בהצלחה.

התפקיד של הקורס עצמו
התפקיד של קורס gmat הוא לעזור למתמודדים לעבור את המבחן בציונים גבוהים יותר מכפי שהיו עוברים ללא הבחינה. הקורס עורך הכרות עם הבחינה, מלמד טכניקות של לימוד ומציע למשתתפים בקורס לתרגל ולהתאמן לקראת הבחינה. המטרה של הקורס היא להכין את הנבחנים כך שיוכלו למצות את עצמם בבחינה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.




בחירת קורס שמתאים לך
קורס gmat 2015 נלמד לרוב בקבוצה, אך הוא מורכב מהכרות עם המבחן, קבלת טכניקות למענה למבחן ותרגול. במהלך התרגול עובר המדריך בין כל המשתתפים ובודק כיצד הוא יכול לעזור לכל אחד באופן פרטני. המטרה היא למצוא קורס שיכול לתת לצד הלימוד בכיתה גם התייחסות אישית ומתן מענה פרטני.

לגשת לבחינה ללא הפתעות
קורס gmat 2015 מאפשר לכל אחד ואחת לגשת לבחינה ולא להיות מופתעים. חשוב להבין כי בחינת GMAT אינה דומה לכל בחינה אחרת (אפילו לא לבחינה הפסיכומטרית) ולכן ישנה חשיבות עליונה ללימוד ולאימון המקדים שמוביל לתוצאות גבוהות יותר מאלו שאפשר היה להגיע אליהן ללא הכנה מוקדמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה