יום שישי, 12 ביוני 2015

מהו קורס קיובייס?



תוכנת קיובייס מיועדת להפקת מוזיקה באולפנים ביתיים והיא מתאימה לזמרים מקצועיים, חובבנים ומפיקים. על מנת ללמוד כיצד להשתמש בתוכנה יש צורך בקורס ייעודי. הקורס מועבר על ידי אנשי מקצוע מוסמכים הפועלים ברישיון של יצרנית התוכנה, חברת סטיינברג הגרמנית. באמצעות קורס קיובייס ניתן ללמוד כיצד לתפעל אולפן שלם וליצור מוזיקה ישירות על המחשב. 

הקורס כולל שורה ארוכה של נושאים מרתקים. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים על פרוטוקול MIDI ועל הבדלים בין כרטיסי קול. הם נחשפים לידע תיאורטי נרחב על תוכנות להפקת מוזיקה באולפנים ביתיים, מכירים את סרגל הכלים של התוכנה ולומדים גם על אופני ההקלטה הקיימים. חלק אחר בקורס כולל חשיפה למושגי יסוד בהקלטות ושיטות לחישוב כניסות ויציאות פיזיות של כרטיסי הקול. מסיימי הקורס בהצלחה מקבלים תעודת מפעיל קיובייס ויכולים להמשיך את הלימודים במסלולי תעודה נוספים.



תנאי קבלה ויתרונות הקורס
הקורס נמשך מספר חודשים והוא מועבר במוסדות לימוד בכל רחבי הארץ. תנאי הקבלה הם יכולות בסיסיות בתפעול מחשב ותוכנת ווינדוס, ראיון אישי עם יועץ לימודים ולעיתים גם מבחנים ספציפיים נוספים. חשוב לציין כי הקורס משלב בין מפגשים עיוניים לבין שעות של תרגול מעשי. רק באמצעות השילוב הזה ניתן להגיע לתוצאות מרביות ולהפיק את מלוא הפוטנציאל של התוכנה. 

קורס קיובייס מיועד למי שרוצה להפיק מוזיקה על המחשב הביתי, או לחילופין להקליט ולהפיק מוזיקה באולפן הקלטות מקצועי. הקורס כלול בחלק ממוסדות הלימוד בתוך מסלולי הפקה אך חשוב לא פחות לוודא לגבי הגבלת גיל. הציוד הדרוש עבור הקורס הוא מחשב אישי עם נתונים המתאימים להפעלת התוכנה. קורס קיובייס מתחיל בהסברים על תחזוקת המחשב וממשיך עם יסודות המוזיקה, עקרונות הסינתזה, תרגילים ומבחן מעשי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה