יום שני, 8 ביוני 2015

עורכי דין חוזים



הבדלים בין עורכי דין חוזים

עורכי דין חוזים עוברים הסמכה דומה ובסופו של דבר עוסקים בתחום זהה. יחד עם זאת, עדיין ניתן לשים את האצבע על ההבדלים בין עורכי דין מן הסוג הזה. ההבדל הבולט ביותר הוא באיזורי מתן השירות. כדאי לבחור עורכי דין בקרבת מקום ולנצל את הזמינות שלהם על מנת לקבל תמיכה מלאה בכל מקרה של התלבטות או דילמה.


הבחנה בין עורכי דין חוזים לפי איזורי מתן שירות כוללת בין היתר חלוקה לאיזור תל אביב וגוש דן, איזור חיפה והקריות, איזור ירושלים, איזור השרון, איזור השפלה, איזור הצפון ואיזור הדרום. באיזור תל אביב והמרכז יש את הכמות הגדולה ביותר של עורכי דין חוזים, בעוד בדרום יש את הכמות הקטנה ביותר.

הבחנה נוספת בין עורכי דין חוזים מתבצעת על פי סוג השירות. כאן כבר מדובר על הבחנה מקצועית הנובעת משורה ארוכה של חוקים התומכים בדיני חוזים. לפי החקיקה הרלוונטית בישראל, עורכי הדין חייבים להכיר מלבד חוק החוזים גם את חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, חוק המכר, חוק החוזים האחידים, חוק חוזה הביטוח, חוק חוזה קבלנות ועוד. אי אפשר לצפות מכל עורכי הדין להיות בקיאים בכל החוזים, לכן הבחנה על פי סוג השירות היא קריטית.


שפות שירות והתמחויות נוספות

עוד הבדלים בין עורכי דין חוזים באים לידי ביטוי בשפות השירות ובהתמחויות נוספות. קודם כל, יש עורכי דין המתנהלים בעיקר מול תושבי חוץ. שפות השירות שלהם כוללות צרפתית, אנגלית, רוסית ועוד. כדאי לבדוק מראש את שפות השירות ולפנות לעורך דין רלוונטי.

שנית, חלק מעורכי הדין מחזיקים בהתמחות ובהסמכה בתור נוטריון. זו התמחות שיכולה לעזור לטיפול בתביעות בחו"ל או לצורך קבלת חותמת אפוסטיל.

תגובה 1:

  1. עורך דין מומלץ באזור המרכז https://krispinlaw.co.il/

    השבמחק