יום שני, 25 במאי 2015

שואב אבק מרכזי



לשמור על הבית שלנו נקי מאבק – ולא לשבור את הגב בדרך

איכות החיים שלנו תלויה בעיקר במבנה שלו אנחנו קוראים בית, בחלקים שמרכיבים אותו ובמידה רבה גם בניקיונו. ניקיון הבית שלנו הוא, כאמור, מרכיב בלתי נפרד מאיכות החיים שלנו – כי בו תלויה מידת הנוחות ושביעות הרצון שלנו מתנאי המחייה שלנו. לכן נשקיע בפתרונות ניקיון לבית לא מעט כסף ומאמץ – כדי לוודא שהבית שלנו נקי מלכלוך ואבק. אבל רגע לפני שאתם רצים לקנות שואב אבק לבית החדש – תעצרו. שואבי אבק ביתיים הם מסורבלים, לא יעילים ודורשים התעסקות מתישה של החלפת פילטרים ושקיות. הפתרון האלגנטי והנוח יותר לבית חדש, שמקל על ההתעסקות שלנו ומנקה בצורה האיכותית ביותר – הוא שואב אבק מרכזי.

שואב אבק מרכזי – המערכת היעילה והנוחה ביותר לניקיון הבית

שואב אבק מרכזי הוא מערכת בפני עצמה, שברוב המקרים עלינו לתכנן ולהתקין בשלב הבנייה או השיפוץ של הבית. המערכת מושתתת על מספר מרכיבים הכרחיים – מנוע שאיבה מרכזי, מערכת צינורות, שקעי שאיבה וצינור שאיבה. מערכת שואב אבק מרכזי בנויה כך שמנוע השאיבה החזק והאיכותי יחובר למערכת הצינורות, שיופיעו בצורת שקעי שאיבה בחדרי הבית השונים. לשקעי שאיבה אלה נותר רק לחבר צינור – ולהתחיל לשאוב בנוחות וביעילות בלי לגרור שואב אבק מסורבל מחדר לחדר.


אפשרויות נוספות לשדרוג מערכת שואב אבק מרכזי והפיכתה לפתרון המושלם

שואב אבק מרכזי בפני עצמו, בצורתו הבסיסית ביותר – הוא כבר מערכת השאיבה האיכותית ביותר בשוק. עם זאת, ניתן להוסיף לו כמה וכמה אפשרויות שיהפכו אותו למערכת מושלמת באמת. אפשרות אחת כזו היא שקעי יעה – שקעים נמוכים הממוקמים במטבח אליהם ניתן לטאטא לכלוך ביעילות רבה. אפשרות נוספת היא צינורות נשלפים הנכנסים לשקעי השאיבה – שחוסכים אפילו את הצורך בהעברת צינור פשוט מחדר לחדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה