יום רביעי, 6 במאי 2015

שולחנות משרדיים



שולחן משרדי הוא אחד החלקים החשובים ביותר שמרכיבים את סביבת העבודה שלנו
הרבה מאוד נכתב על חשיבותה של סביבת העבודה האיכותית בהצלחת העסק שלנו. סביבת עבודה היא מונח מעט ערטילאי ומופשט, ומה שהמושג הזה מתאר זה בעיקר את כל מה שסובב את העובדים שלנו בעסק ויכול להשפיע על עבודתם. סביבת עבודה מושפעת מהקומקום במטבחון כמו שהיא מושפעת מאיכות מסכי המחשב בהם העובדים משתמשים ודרכם הם עובדים. עם זאת, הרהיט המשמעותי ביותר שמרכיב את סביבת העבודה, שהוא אולי גם החלק החשוב ביותר בשגרת היום יום של כל עובד ועובד, הוא שולחן משרדי.

כשאנחנו קונים שולחן משרדי לעסק שלנו אנחנו צריכים לנתח היטב את הצורך בו
שולחן משרדי, כמו כן הוא, הוא שולחן שבו העובד משתמש בחיי המשרד שלו. על השולחן הוא עובד ועל השולחן מונחים המחשב שלו, המסמכים הרלוונטיים לעבודתו וציוד משרדי בסיסי (מעין פק"ל מחייב לשולחן ממוצע של עובד ממוצע במשרד). עם זאת, כשאנחנו רוצים לרכוש שולחנות משרדיים עבור העסק שלנו אנחנו צריכים להבין שלא כל שולחן יתאים לכל עובד. עלינו לנתח בחכמה את צרכי העובד ולהבין בדיוק איזה שולחן נחוץ לו. הצרכים הללו יכולים להיות מושפעים ממעמד העובד (מנהל עורך פגישות סביב השולחן, עובד פשוט לא), כמות המכשירים והמסמכים איתם הוא עובד והצורך שלו באחסון בשולחן.

קנייה חכמה של שולחן משרדי עושים במרוכז עם שירות איכותי ואמין
לאחר שהבנו אילו סוגים של שולחנות משרדיים נחוצים לעסק שלנו, נתפנה לרכוש שולחן משרדי בהתאם לניתוח זה. בשלב זה חשוב לזכור שאנחנו צריכים שולחנות רבים ומוטב שנרכוש אותם במרוכז, כך שנוכל למצוא את החנות האמינה בתחום הריהוט המשרדי ולהשיג עסקה רווחית ואיכותית שתכלול את כלל השולחנות שנחוצים לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה