יום ראשון, 3 במאי 2015

סדנת קריסטלים



הסודות הקסומים של סדנת קריסטלים
מדוע יש כל כך הרבה אנשים, אשר ההרשמה אל סדנת קריסטלים מושכת אותם? יש כאלה שיטענו, שמדובר על חשיפה של עולם שמבחינתם הוא קסום ומסתורי ממש. כולנו תמיד מרגישים, שלקריסטלים יש נוכחות מיוחדת בחיינו. עוד מימי קדם, בני האדם ניסו להבין כיצד הקריסטלים משפיעים על חיינו, מעבר ליופי הנדיר שלהם. כל מי שעובר סדנת קריסטלים, נחשף כמובן לעולמם המרתק של הקריסטלים, ויכול להבין כיצד יש להם את הכוח לשנות את חיינו.

הסדנה שיכול להתאים לכל אחד
חשוב מאד לציין כי סדנת קריסטלים היא חוויה לאנשים רבים מאד - בני נוער יכולים ליהנות ממנה, ממש כמו מבוגרים בעשור השביעי לחייהם! הסדנאות הללו סוחפות גם נשים וגם גברים, ויכולות להתאים לאירועים שונים בעלי אופי מגוון מאד.
במהלך סדנת קריסטלים, אתם כמובן תעברו הרצאה פרונטלית, שתיתן לכם רקע כללי על הקריסטלים - ממה הם עשויים, מה היה מעמד שלהם לאורך ההיסטוריה, כיצד הם קושרים לחיינו, ועוד. עם זאת, סדנת קריסטלים כוללת כמובן גם מגע מלא עם הקריסטלים. המרצים מביאים איתם אבני קריסטל שונות, ומסבירים עליה, ומעבירים אותן בין כל המשתתפים בסדנה. כך בעצם, כל אחד יכול לחוות את השפעת הקריסטל באופן אישי ולהתרשם ממנו. לא מעט אנשים אף בוחרים לאחר הסדנה, בקריסטל אהוב שהם יאמצו בביתם.

ההתנסות האישית של כל אחד
אנשים רבים שעוברים סדנת קריסטלים, מדווחים כי במהלך הסדנה, הם כבר סימנו לעצמם את האבנים האהובות עליהם ביותר, וזו לא תופעה נדירה כלל! מדובר אם כן על הרצאה שהיא גם מהנה מאד, גם מעשירה, וגם יכולה לתרום המון לחיים האישיים שלנו. מכאן, ברור מדוע הרצאה זו היא פופולרית כל כך, ומדוע היא יכולה להתאים גם לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה