יום חמישי, 7 במאי 2015

סוגים של איפור כלות



יש הרבה סגונות מתוכם ניתן לבחור איפור כלות ראוי והולם. כלות ביום חתונתן צריכות בראש ובראשונה להבטיח התאמה בין סגנון האיפור לבין השמלה והתסרוקת. איפור אחראי על המראה הכללי של הכלה ועל תחושת הביטחון שלה. איפור עמיד ילווה את הכלה משעות הבוקר ויעמוד לרשותה גם במהלך הצילומים. בנוסף, איפור מן הסוג הזה לא ידרוש תחזוקה במהלך האירוע. הוא יאפשר לכלה להיראות במיטבה לצד החתן ולהגשים את כל החלומות ביום החשוב בחייה. 

בחירה בסגנון מסוים של איפור כלות צריכה להתבצע בליווי של אנשי מקצוע. כדאי לתאם פגישה לא מחייבת עם נציגי מכוני טיפוח, לראות דוגמאות לסגנונות איפור ולהתעניין לגבי האופי של מוצרים מסוימים לפי סוג העור ומבנה הפנים. עדיף להחליט על סגנון איפור מוקדם ככל האפשר. רצוי לשלב את הבחירה בסגנון איפור יחד עם בחירת שמלה, תסרוקת ואביזרים משלימים ליום החתונה. בנוסף, תמיד אפשר להתייעץ עם חברות ובני משפחה. קבלת חוות דעת נוספת היא תנאי חיוני להצלחה של איפור כלות. 



איך בוחרים מאפרת מקצועית?
השאלה החשובה ביותר היא כיצד בוחרים מאפרת מקצועית ולמה כדאי לשים לב. ראשית, הבחירה תלויה באיזור הגיאוגרפי בו מתכננים להתחתן. ביום החתונה אין טעם לבזבז זמן יקר על נסיעות ארוכות. אפשר לבחור מאפרת בקרבת מקום המגורים או האולם בו צפויה החתונה להיערך. שנית, כדאי לבדוק את השירותים הנלווים. איפור כלות ניתן בדרך כלל יחד עם איפור בסטודיו, ליווי בזמן אמת, עיצוב שיער ועוד. 

כל כלה צריכה לבחור מאפרת המשרה רוגע ושלווה. איפור כלות מקצועי נמדד בטווח הקצר והארוך והוא משפיע על הביטחון. איפור ברמה גבוהה יעניק לכלה את תנאי הפתיחה האידיאליים לאירוע מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה